شنبه، 1 اردیبهشت 1403

نظام پزشکی وظیفه نظارت بر استفاده از کارتخوان را ندارد

نظام پزشکی وظیفه نظارت بر استفاده از کارتخوان را ندارد

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که برای استفاده مطب‌ها از کارتخوان ناظر تعیین نشده است،گفت:نظام پزشکی وظیفه نظارت بر استفاده از کارتخوان را ندارد و سازمان امور مالیاتی هم فقط پیگیر اجرای قانون بکارگیری از کارتخوان است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دکتر محمد جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به تصویب قانون جدید امور مالیاتی در مجلس شورای اسلامی، باید همه فعالان اقتصادی از کارتخوان استفاده کنند و درآمد‌های همه باید شفاف باشد.
وی ادامه داد: اکنون هر مطبی که کارتخوان نداشته باشد مشمول جریمه به اندازه ۲ درصد از درآمد سالانه خود می‌شود، از طرفی قانون جدید اعلام کرده که اصناف با هماهنگی سازمان امور مالیاتی جریمه‌های جدید را تعیین کنند که ما هم تلاش می‌کنیم قرارداد‌هایی را با سازمان امور مالیاتی امضا کنیم تا هم جریمه و هم ناظر اجرای این قانون را مشخص کنیم.
وی خاطرنشان کرد: کشور باید بر اساس تراکنش‌های شفاف اداره شود، این شفاف سازی به دولت برای تصمیم گیری‌ها کمک می‌کند و از طرفی مردم هم به راحتی از خدمات الکترونیک و آسان بهره مند می‌شوند، ما هم به جامعه پزشکی توصیه کرده ایم که باید در این بحث پیشرو باشیم.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

جواد سلطانمحمدی دوشنبه, 09 دی,1398 06:50
سیستم یکپارچه و مالیاتی و نظام متنوع پرداخت به پیشبرد اهداف اقتصادی کشور کمک میکند.
جواد سلطانمحمدی دوشنبه, 09 دی,1398 07:24
قدیم برای کشیدن اشتباه دندان یک اسب جزیه برای زایمان منجر به مرگ یک شتر دیه و برای ختنه عارضه داده یک میش ارش تعیین میشد.