پنجشنبه، 9 فروردین 1403

بیشترین آثار ارسالی به جشنواره لحظه های شفا از کلانشهر تهران است

بیشترین آثار ارسالی به جشنواره لحظه های شفا از کلانشهر تهران است
معاون اجتماعی و امور مجلس سازمان نظام پزشکی با اشاره به استقبال گسترده جامعه پزشکی از جشنواره لحظه های شفا گفت: بیشترین آثار مربوط به تهران بوده و تا کنون 423 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

دکتر مسعود حبیبی معاون اجتماعی و امور مجلس سازمان نظام پزشکی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در خصوص نخستین جشنواره روایت های زندگی حرفه ای جامعه پزشکی «لحظه های شفا» بیان کرد: فراخوان این جشنواره از ابتدای آبان ماه منتشر و مهلت ارسال آثار نیز ابتدا تا 30 آبان و سپس تا 15آذرماه تمدید شد که در این مدت حدود 423 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی در مورد آثار ارسالی افزود: بیشترین تعداد آثار از تهران و سپس اصفهان، تبریز،قم،کرمانشاه،کرمان ، اراک،زاهدان و شیراز به ترتیب بوده اند.

وی ادامه داد: از شهرهای همدان ، شهر کرد ، اهواز ، رشت ، نجف آباد ، ایلام ، ارومیه ، سبزوار، مشهد، ساری، سلماس، سنندج، شاهرود و بوشهر آثار داشته ایم و همچنین دو نفر از اعضای سازمان نظام پزشکی نیز از رم در ایتالیا و ونکوور کانادا هم خاطرات خود را برای ما ارسال کردند.

معاون اجتماعی و امور مجلس سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که خودمان از برخی اساتید برجسته مانند دکتر عقیقی ؛ دکتر سلیمانی ، دکتر واعظ مهدوی ، دکتر معین ، دکتر ظفرقندی ، دکتر کیهان دوست و دکتر وحید خراسانی و غیره آثاری را گرفته ایم ، خاطرنشان کرد:البته هدف اصلی جشنواره معرفی افراد گمنام جامعه پزشکی و خاطرات آنها ست و تلاش کردیم سوای از این که مباحث فنی و محتوایی و صحت و سقم در آثار رعایت شده باشد، توجه ویژه ای به ا فراد معمولی جامعه پزشکی داشته باشیم که در مناطق دورافتاده فعالیت می کنند .

حبیبی با اشاره به این که فضای مراسم فرهنگی و هنری است، تصریح کرد:  تاکنون40 اثر غربال شده و دوباره مورد نظر خواهی قرار می گیرد و در روز مراسم نیز از یکسری آثار منتخب تقدیر خواهد شد.

وی یاد آور شد :امیدواریم این جشنواره شروعی برای ارزیابی میزان علاقه مندی جامعه پزشکی به فضاهای اجتماعی و مرورخاطرات باشد و زمینه ساز بستر های مورد نیاز برای جشنواره های آتی باشد تا بتوانیم بطور جدی و منسجم تر به کار خود ادامه دهیم.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.