جمعه، 10 فروردین 1403

تمدید فراخوان جشنواره "لحظه های شفا" ویژه جامعه پزشکی

تمدید فراخوان جشنواره "لحظه های شفا" ویژه جامعه پزشکی
مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره روایت زندگی حرفه‌ای جامعه پزشکی با عنوان «لحظه های شفا» تا 15 آذرماه تمدید شد.

به گزارش دبیرخانه جشنواره، با توجه به اختلالات بوجود آمده در دسترسی به شبکه اینترنت و به منظور بهره مندی از حداکثر ظرفیت های موجود، اعضای جامعه پزشکی می توانند تا پایان 15 آذرماه آثار خود را به نخستین جشنواره روایت زندگی حرفه‌ای جامعه پزشکی ارسال نمایند.

علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند به سایت سازمان نظام پزشکی ایران به نشانی www.irimc.org که در حال حاضر نیز در دسترس همگان قرار دارد، مراجعه نموده و نسبت به ارسال اثر اقدام نمایند.

این جشنواره توسط سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران با مشارکت شهرداری تهران و وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با هدف شناسایی و معرفی الگوهای اخلاقی و حرفه ای، ایجاد بستری صمیمی برای ذکر داستان ها و روایت های ناب از حرفه پزشکی، تامین محتوای دست اول برای انواع تولیدات فرهنگی و چندرسانه ای از زندگی واقعی حرفه مندان پزشکی و ارایه به عموم مردم، ایجاد فضای مفرح برای گفتگو و تعامل اجتماعی بین اعضای جامعه پزشکی طراحی شده و در حال اجراست.

کلیه اعضای  جامعه پزشکی می توانند سه روایت مستند در قالب های متن، صدا یا ویدیو برای جشنواره ارسال نمایند. پس از بررسی و داوری، از صاحبان آثار برگزیده طی مراسمی تقدیر خواهد شد.

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.