جمعه، 10 فروردین 1403

ضرورت بازنگری مصوبه اعمال غیرمجاز در مطب ها

ضرورت بازنگری مصوبه اعمال غیرمجاز در مطب ها

معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با روسای کلیه انجمن های دندانپزشکی کشور به منظور بحث و بررسی در خصوص بازنگری مصوبه اعمال غیر مجاز در مطب ها تشکیل جلسه داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی ، گام نخست بازنگری مصوبه اعمال غیرمجاز درمطب ها با حضور انجمن های دندانپزشکی کشور در سازمان نظام پزشکی تشکیل شد .

با توجه به این که دندانپزشکان یکی از گروههای بزرگ پروانه دار در کشور محسوب می شوند که دارای مطب خصوصی بوده و جمع بندی نظرات آنها می تواند روال بازنگری مصوبه سال 55 را در خصوص اعمال غیرمجاز در مطب ها تسریع بخشد، در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت مصوبه به این موضوع اشاره شد که باید برخی از بندهای آن مورد بازنگری قرار گیرد.

دندانپزشکی از جمله رشته هایی است که به دلیل ماهیتش بسیاری از اقدامات درمانی را در مطب به بیماران ارائه می دهد و با توجه به پیشرفت علم و تغییرات بین المللی به نظر می رسد برخی از مفاد موجود دراین مصوبه نیاز مبرم به بازنگری و کارشناسی دقیق دارد.

گفتنی است در هفته های آتی برای سایر گروههای پزشکی نیز چنین نشست هایی تشکیل می شود تا نهایتا محصول نظرخواهی ها در کمیسیون ملی تعیین صلاحیت شاغلین حرف پزشکی و وابسته مطرح و به تصویب برسد.

گزارش تصویری

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.