جمعه، 10 فروردین 1403

دستورالعمل تهیه و ارسال آثار نخستین جشنواره روایت زندگی حرفه‌ای جامعه پزشکی

دستورالعمل تهیه و ارسال آثار نخستین جشنواره روایت زندگی حرفه‌ای جامعه پزشکی

به گزارش اداره کل روابط عمومی ، دستور العمل تهیه و ارسال نخستین جشنواره روایت زندگی جامعه پزشکی از امروز در دسترس علاقمندان خواهد بود.

 

گفتنی است این جشنواره با چند هدف کلی از جمله شناسایی و معرفی الگوهای اخلاقی و حرفه ای، ایجاد بستری صمیمی برای ذکر داستان ها و روایت های ناب از حرفه پزشکی، تامین محتوای دست اول برای انواع تولیدات فرهنگی و چندرسانه ای از زندگی واقعی حرفه مندان پزشکی و ارایه به عموم مردم، ایجاد فضای مفرح برای گفتگو و تعامل اجتماعی بین اعضای جامعه پزشکی طراحی گردیده است.

 آثار ارایه شده به این جشنواره باید مستند و واقعی باشند و کلیه صاحبان حرف پزشکی از جمله پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، ماماها، گفتاردرمان ها، فیزیوتراپیست ها و ... و حتی سایر کارکنان شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی می توانند آثارشان را که شامل  خاطرات خود یا همکاران و اساتیدشان است در قالب داستان، صوت و فیلم و شعر تا 30 آبان ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند که از میان این آثار پس از بررسی و داوری، آثار برگزیده در مراسم ویژه ای معرفی خواهند شد.

سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران از طریق چاپ کتاب یا تولیدات چندرسانه ای محصولات این جشنواره را بصورت عمومی منتشر و ارایه خواهد کرد.

 

 

علاقمندان می توانند برای ارسال آثار خود از لینک زیر اقدام نمایند.

شرکت در نخستین جشنواره روایت زندگی حرفه‌ای جامعه پزشکی

   

مهدی محمدزاده امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.