جمعه، 10 فروردین 1403

چرا دریافت نوبت‌ از برخی پزشکان چند ماه زمان می‌برد؟

چرا دریافت نوبت‌ از برخی پزشکان چند ماه زمان می‌برد؟
مشاور اجرایی معاونت انتظامی تهران گفت: تعداد معدودی پزشک داریم که اعضای اصلی هیأت علمی دانشگاه‌ها هستند و به دلیل کمبود وقت نمی‌توانند زمان‌های زیادی را در مطب‌ها باشند و نوبت‌های بیماران به این علت طولانی مدت خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی،دکتر توکل مشاور اجرایی معاونت انتظامی تهران در برنامه رادیویی «تهران کلینیک» درخصوص رفتار منشی و مراجعه کنندگان مطب‌ها و شرح وظایفشان گفت: علاوه بر منشی‌ها ، همه درمانگران نیز باید با مردم با خلق خوب و نیکو برخورد کرده و شرافت و کرامت انسانی را برای همه مردم اعم از ایرانی و غیرایرانی رعایت کنند.

وی با بیان اینکه گزارش هایی در این خصوص داشته و موضوع را پیگیری کردیم ؛افزود: پیشنهادم این است که طرفین به‌خصوص همراهان بیمارانی که حال روحی خوبی ندارند، ادب و احترام را رعایت کنند اما چنانچه مشکلی وجود داشته باشد می‌توانند شکایات خود را به معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی ارجاع دهند.

توکل در پاسخ به این سوال که چرا برخی پزشکان از حال برای ۶ ماه آینده ( آخرسال ) برای نوبت‌دهی بیماران وقت‌هایشان پر است گفت: تعداد معدودی پزشک داریم که اعضای اصلی هیأت علمی دانشگاه‌ها هستند و به دلیل کمبود وقت نمی‌توانند زمان‌های زیادی را در مطب‌ها باشند و نوبت‌های بیماران به این علت طولانی مدت خواهد شد که برای تمام اطبا هم صدق نمی‌کند.

انتهای پیام/

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.