جمعه، 31 فروردین 1403

مراسم قدردانی از عوامل اجرایی جشنواره ورزشی جامعه پزشکی برگزار شد

مراسم قدردانی از عوامل اجرایی جشنواره ورزشی جامعه پزشکی برگزار شد
جلسه ای به منظور تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی و همچنین بحث و تبادل نظر در خصوص جشنواره آتی جامعه پزشکی ظهر امروز در محل سازمان نظام پزشکی تشکیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی ؛ دکتر پورغریب دبیرجشنواره ورزشی جامعه پزشکی سراسر کشور با اشاره به این که تشکیل شورای ارتقای سلامت و ورزش حرکت جدیدی در راستای آغاز فعالیت های ورزشی جامعه پزشکی است، بیان کرد: 400 نفر برای شرکت در این جشنواره پیش ثبت نام کردند که از این تعداد در مجموع 300 نفر در 6 رشته ورزشی با یکدیگر رقابت نمودند.

وی با اشاره به این که برگزاری این جشنواره از دو بعد قابل بررسی است ، افزود: برگزاری این جشنواره در ابتدا تعهد مدیران ارشد سازمان نظام پزشکی را نسبت به مقوله ورزش نشان می دهد و ثانیا نیروهای موفق و صاحب مقام در رشته های ورزشی  با کمترین چشم داشت در برگزاری هر چه بهتر این جشنواره ما را یاری نمودند.

دکتر کرمانپور مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی نیز با اشاره به این که فعالیت های ورزشی موجب نزدیکی بیشتر اعضای جامعه پزشکی خواهد شد، اظهار کرد: اگر ورزش در جامعه فراگیر شود ، نزدیکی ها بیشتر شده و فاصله ای که بین پزشکان با سازمان نظام پزشکی و همچنین مردم با جامعه پزشکی وجود دارد، به کمترین حد ممکن می رسد.

وی افزود: فعالیت های ورزشی علاوه بر آن که  جامعه را متحول می کند ، سبب گسترش نشاط و همدلی و همبستگی بیشتر خواهد شد.

 دکتر رضا شجیع، سرپرست سازمان توسعه فعالیت بدنی فدراسیون ورزش‌های همگانی نیز با اشاره به مثبت بودن جشنواره ورزشی جامعه پزشکی گفت: برگزاری این جشنواره الگویی بود تا از سایر گروهها مانند قضات و جامعه پرستاری دعوت به عمل آوریم تا در چنین جشنواره هایی شرکت کنند که این فراخوان با استقبال خوبی مواجه شد و امیدواریم در سال های آتی شاهد برگزاری این جشنواره ها در سطح استانی باشیم تا امکان حضور در مسابقات ورزشی برای تمامی اعضای جامعه پزشکی وجود داشته باشد.

دکتر مسعود حبیبی معاون اجتماعی و امور مجلس سازمان نظام پزشکی نیز ضمن خوشامد گویی به حاضران و تشکر از زحمات آنان در برگزاری جشنواره ورزشی جامعه پزشکی سراسر کشور خاطرنشان کرد:عمده نقص ما عدم ارتباط و اجتماعی بودن است و راهکار آن انجام فعالیت های ورزشی است زیرا موجب همدلی و نزدیکی بیشتراعضای جامعه پزشکی می شود .

وی با بیان این که در دوران دفاع مقدس شاهد همدلی های زیادی از سوی مردم و جامعه پزشکی برای دفاع از کشورمان بودیم ، اظهار کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی علاوه بر الگوسازی ، موجب همدلی و همفکری بیشتر جامعه پزشکی به دور از هر نوع جریان فکری و سیاسی می شود.

لازم به ذکر است در پایان از عوامل اجرایی جشنواره ورزشی جامعه پزشکی با اهدای لوح و جوایز تشکر و قدردانی شد.

 

گزارش تصویری

انتهای پیام

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.