جمعه، 10 فروردین 1403

مراقب کلاهبرداران باشید/ شناسایی افراد غیر پزشک در فضای مجازی

مراقب کلاهبرداران باشید/ شناسایی افراد غیر پزشک در فضای مجازی
افراد غیرپزشکی که در شبکه های اجتماعی مجازی با جعل عناوین پزشکی اقدام به تبلیغات غیرمجاز در حوزه سلامت می کنند ، تحت پیگیرد قانونی قرار دارند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی ؛ در راستای ساماندهی تبلیغات پزشکی در فضای مجازی و آگاه سازی عموم مردم ، سازمان نظام پزشکی با رصد فضای مجازی علاوه بر نظارت بر نحوه تبلیغات جامعه پزشکی در چهارچوب قوانین وضع شده ، افراد غیرپزشکی را که تحت عناوین مختلف اقدام به تبلیغات غیرمجاز کرده و در امور پزشکی مداخله می کنند ؛ شناسایی و به مراجع قضایی معرفی می کند.

معاونت نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی از مدتها قبل مشغول رصد و شناسایی صفحات خاطی است و نهایتا در سومین جلسه کمیته مرکزی تبلیغات مصوب شد تا این معانت ضمن معرفی این صفحات به عموم مردم ، همزمان شناسنامه این صفحات را برای اقدامات قانونی به پلیس فتا و مراجع قضایی ارسال کند.

یکی از این صفحاتی که به دروغ خود را چشم پزشک معرفی کرده ؛ فردی به اسم امیر تهرانی است که هرگز از سازمان نظام پزشکی شماره نظام یا پروانه مطب دریافت نکرده است و این که با چه نیتی اقدام به فریب خوانندگان صفحه خود می کند به زودی از سوی مراجع ذیصلاح تشخیص داده خواهد شد.

دو آی دی جعلی فوق مربوط به یک نفر است و از قرار زبر است:

@amir.1366teh

@dr.amir.tehrani

در صورت مشاهده هر نوع تبلیغ غیرمجاز از سوی افراد غیرپزشک می توانید مستندات خود را در واتساپ به شماره 09128349476 ارسال نمایید.

 

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

بردیا جمعه, 12 مهر,1398 10:24
فردی در اینستاگرام با نام محمدرضا ایازی با جعل عنوان کارشناس تغذیه و متخصص فیزیولوژی ورزشی اقدام به دادن رژیم غذایی و دخالت در امور پزشکی می کند لطفا پیگیری نمایید
mohammadayazi.official