جمعه، 10 فروردین 1403

چهارمین جلسه شورای ارتقاء سلامت و فعالیت‌های ورزشی نظام پزشکی تشکیل شد

چهارمین جلسه شورای ارتقاء سلامت و فعالیت‌های ورزشی نظام پزشکی تشکیل شد
چهارمین جلسه شورای ارتقاء سلامت و فعالیت‌های ورزشی سازمان نظام پزشکی پس از برگزاری موفق جشنواره ورزش جامعه پزشکی سراسر کشور برگزار شد.


به گزارش اداره کل روابط عمومی دکتر ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی در ابتدای این جلسه با تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری این جشنواره با توجه به فرصت بسیار کوتاه اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم مسابقات آتی در ابعاد بزرگ‌تر و با حضور مخاطبین بیشتر برگزار شود.
وی یکی از راههای مقابله با تبلیغات منفی که اخیراً جامعه پزشکی را هدف گرفته است؛ ورزش دانست و گفت: با شور و نشاط ایجاد شده از این طریق می‌توان به وحدت و همدلی جامعه پزشکی کمک شایانی نمود.
ظفرقندی، ورزش در جامعه پزشکی را یک اولویت عنوان نمود و افزود: جامعه پزشکی می‌تواند این امر مهم را در جامعه گسترش دهد.
در ادامه جلسه دکتر تاجرنیا، دبیر این شورا با بیان اینکه ظرفیت و پتانسیل بسیار زیادی در جامعه پزشکی وجود دارد، گفت در آینده نزدیک فراخوانی جهت شناسایی اعضای سازمان بر اساس علایق و زمینه فعالیت‌های ورزشی آنان خواهیم داد و این شورا در نظر دارد تا با برنامه‌ریزی منسجم نخستین المپیاد ورزشی ویژه جامعه پزشکی را در سراسر کشور برگزار نماید.
دکتر پورغریب، دبیر جشنواره ورزشی جامعه پزشکی سراسر کشور نیز با ارایه گزارشی از روند برگزاری این جشنواره، موفقیت و انجام مسابقات با حداقل نقص در این فرصت بسیار کم را مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی تک‌تک اعضای کادر اجرایی دانست و بیان کرد: استقبال صورت گرفته از سوی همکاران زیاد بود و جو بسیار صمیمی و مناسبی در فضای مسابقات وجود داشت.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه به لحاظ مالی این جشنواره با حداقل هزینه برگزار شد خاطر نشان کرد: مشارکت و همکاری وزارت بهداشت، فدراسیون ورزش‌های همگانی، دانشگاه علوم پزشکی و اسپانسری بانک ملت موجب شد تا سازمان بتواند این جشنواره را با حداقل هزینه‌های ممکن برگزار نماید.
در ادامه این جلسه آقایان دکتر حبیبی، دکتر اکرمی و دکتر کاظمی نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خویش پرداختند.

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.