جمعه، 10 فروردین 1403

لزوم واکنش نسبت به توهین و تخریب جایگاه جامعه پزشکی در بین مردم

لزوم واکنش نسبت به توهین و تخریب جایگاه جامعه پزشکی در بین مردم
عدم حضور در شبکه سه سیما واکنش منطقی و اعتراض مدنی به برنامه‌های تخریبی مختلفی است که بارها و بارها توسط این شبکه انجام گرفته و به تذکرات و نامه های دلسوزانه مسئولین حوزه سلامت و نظام پزشکی کشور بی توجهی نشان داده شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل: در پی هجمه،  تخریب و تمسخر های اخیر در برخی از رسانه ها که با هدف بی اعتبار کردن جایگاه جامعه پزشکی که در بین مردم صورت میگیرد هیات مدیره جامعه دندانپزشکی ایران بیانه ای را صادر کرد؛ در متن این بیانه آمده است:

 

 

 

روسا و اعضای محترم هیئت مدیره انجمن های علمی گروه پزشکی

 

 همکاران ارجمند جامعه پزشکی، دندان پزشکی و پیراپزشکی

 

 با سلام. 

همانگونه که مستحضرید در طی ماه‌های گذشته توهین و تخریب جامعه پزشکی کشور با هدف کاهش اعتماد بین مردم و پزشکان شدت گرفته است در این بین علاوه بر رسانه های زرد، صدا و سیما و خصوصاً شبکه سه سیما در این تخریب نقش ویژه‌ای را به عهده گرفته اند.  عملکرد سلیقه‌ ای این شبکه در بی توجهی به افکار عمومی،  خصوصاً در حذف مجریان مستقل و برنامه های پربیننده بر هیچ کس پوشیده نیست. 

 جامعه پزشکی بر خود لازم می داند ضمن خدمت صادقانه به هم میهنان عزیر، همچون گذشته پیوند خویش با مردم را همچنان مستحکم نگه دارد،لیکن بایستی نسبت به برخورد مناسب با عوامل این هجمه،  تخریب و تمسخر که با هدف بی اعتبار کردن جایگاه جامعه پزشکی در بین مردم صورت میگیرد، واکنش نشان دهد.  

در همین راستا جامعه دندانپزشکی ایران ضمن تلاش در جهت تقویت ارتباط با مردم از طریق سایت ها و فضای مجازی از کلیه همکاران می خواهد فعلا و در گام اول از حضور در کلیه برنامه های شبکه سه سیما که تا کنون چندین برنامه و گزارش هتاکانه را هدایت و اجرا نموده ، به هر شکل ممکن اجتناب نماید. بدیهی است این رفتار واکنش منطقی و اعتراض مدنی به برنامه‌های تخریبی مختلفی است که بارها و بارها توسط این شبکه انجام گرفته و به تذکرات و نامه های دلسوزانه مسئولین حوزه سلامت و نظام پزشکی کشور بی توجهی نشان داده شده است.  

 

جامعه دندان پزشکی در کنار جامعه پزشکی کشور و با پذیرش محوریت بزرگترین نهاد صنفی یعنی سازمان نظام پزشکی، برخود لازم می داند از هر اقدام قانونی که ضمن حفظ حقوق و آرامش مردم، جریان پزشک ستیز کشور را متنبه سازد، بهره ببرد. 

 

 

برای صیانت از حقوق و اعتبار جامعه پزشکی به کمپین t.me/nabetakhribepezeshkan

#نه_به_تخریب_پزشکان بپیوندید. 

 

هیات مدیره 

جامعه دندانپزشکی ایران

مهدی محمدزاده امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.