جمعه، 10 فروردین 1403

گسترش دوستی ، امید و حرکت در جامعه پزشکی با انجام مسابقات ورزشی

گسترش دوستی ، امید و حرکت در جامعه پزشکی با انجام مسابقات ورزشی
مسئول برگزاری مسابقات تنیس جامعه پزشکی سراسر کشور از افزایش روحیه دوستی، امید و حرکت در پزشکان با شرکت در جشنواره ورزشی جامعه پزشکی سراسر کشور خبرداد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ،دکتر مهرشاد پورسعید اصفهانی متخصص پزشکی ورزشی و مسئول برگزاری مسابقات تنیس جشنواره ورزشی جامعه پزشکی سراسر کشور با اشاره به نو پا بودن برگزاری این مسابقات بیان کرد: هدف از برگزاری مسابقات افزایش روح همکاری و تعلق اعضای جامعه پزشکی به سیستم و ایجاد جامعه ورزشی با توجه به گرایش های فردی هر یک از اعضا است.

وی افزود: انجام مسابقات ورزشی موجب گسترش دوستی ، امید و حرکت در جامعه پزشکی شده و باید در برنامه های آتی خدماتی را در خصوص آموزش به اعضا ارائه دهیم .

وی ادامه داد: تنیس یکی از محبوبترین رشته های ورزشی است که غیربرخوردی بوده و جامعه پزشکی علاقه ویژه ای به آن دارند و با توجه به شرایط موجود ، مسابقات در یک دوره برگزار و بر اساس تعداد افراد شرکت کننده جدول بندی انجام می شود .

مسئول برگزاری مسابقات تنیس جشنواره ورزشی جامعه پزشکی سراسر کشور تصریح کرد : این مسابقات در باشگاه ورزشی تنیس استقلال برگزار خواهد شد که امیدواریم با برگزاری مکرر این نوع جشنواره ها شاهد حضور حداکثر جامعه پزشکی در مسابقات ورزشی باشیم.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.