جمعه، 10 فروردین 1403

همبستگی بیشتر جامعه پزشکی در قالب مسابقات ورزشی

همبستگی بیشتر جامعه پزشکی در قالب مسابقات ورزشی
مسئول برگزاری مسابقات تنیس روی میز پزشکان سراسر کشور با اشاره به این که جشنواره ورزشی یک دورهمی برای جامعه پزشکی در فضایی نشاط آور است؛ گفت: برگزاری این نوع جشنواره ها سبب همبستگی بیشتر جامعه پزشکی در قالب ورزش و نشاط می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی دکتر محمدرضا کاظمی آشتیانی متخصص آسیب شناسی و مسئول برگزاری مسابقات تنیس روی میز جامعه پزشکی سراسر کشور با اشاره به این که برگزاری این جشنواره ها باعث همبستگی بیشتر جامعه پزشکی در قالب ورزش و نشاط می شود، بیان کرد: بهتر است این نوع جشنواره ها با اطلاع رسانی و مقدمات بیشتری و در رشته های ورزشی مرتبط و همگانی تری ( مانند آمادگی جسمانی ) انجام شود .

وی با بیان این که مکان مسابقات باید استاندارد باشد؛ افزود: از ریاست محترم سازمان نظام پزشکی و همکارانشان که به علاقمندی پزشکان اهمیت داده تشکر و قدردانی می کنم و باید توجه داشت که اگر از پتانسیل واقعی پزشکان در سراسر کشور کمک گرفته شود ؛که بعضا از مدیران توانمند و با سابقه ورزشی کشور و در سطح جهانی هستند ؛شاهد کاری یادگار در نظام پزشکی خواهیم بود.

وی با اشاره به این که در نظر گرفتن محدوده و رده سنی ضروری است، یاد آور شد : مسابقات آقایان در ۳ رده سنی و بانوان در ۲ رده سنی برگزار می شود.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.