پنجشنبه، 9 فروردین 1403

تمدید مهلت ثبت نام جامعه پزشکی برای دستگاه کارتخوان

تمدید مهلت ثبت نام جامعه پزشکی برای دستگاه کارتخوان
مدیر کل دفتر تنظیم مقررات و نظارت بر برون سپاری سازمان امورمالیاتی کشور از تمدید مهلت ثبت نام جامعه پزشکی برای دریافت دستگاه کارتخوان تا 31 مردادماه خبرداد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ، براساس ویدئوی منتشر شده از سوی علی رستم پور مدیر کل دفتر تنظیم مقررات و نظارت بر برون سپاری سازمان امورمالیاتی کشور، مدت زمانی که برای ثبت درخواست کارتخوان جامعه پزشکی در نظر گرفته شده بود ، یک هفته دیگر تمدید شد.

وی در این ویدئو بیان می کند:سازمان امورمالیاتی در راستای اجرای بند "ی" تبصره  6قانون بودجه سال 98 کشور، که از سوی قانون گذار مشخص شده ،تمهیدات لازم را به لحاظ زیرساختی برای انجام تکلیف قانونی جامعه پزشکی فراهم نموده و به درخواست سازمان نظام پزشکی مهلت زمانی برای ثبت نام جامعه پزشکی یک هفته دیگر یعنی تا 31 مردادماه تمدید شده است.

به گفته وی جامعه پزشکی  از مواجهه با شرکت های ارائه کننده و فروشنده دستگاه کارتخوان خودداری نموده و از دستگاه کارتخوان قبلی خود استفاده کنند تا شرکت های ارائه کننده آن کارهای اداری خود را با سازمان امور مالیاتی نهایی کرده و قابلیت استفاده از کارتخوان به عنوان پایانه فروشگاهی در سازمان امورمالیاتی ثبت شود.

وی تاکید می کند : پزشکان باید شماره سریال پایانه فروشگاهی را  که از طریق  posدریافت  می کنند در سامانه ثبت نام امور مالیاتی  کشور ثبت نموده و باقی فیلدهای اطلاعاتی  به طور پیش فرض نمایش داده می شود که اگر مغایرتی مشاهده کردند باید نسبت به ویرایش آن اقدام کنند واز اول مهرماه امسال دستگاههای کارتخوان به عنوان پایانه فروشگاهی در نظام مالیاتی کشور آماده استفاده برای جامعه پزشکی است.

برای مشاهده ویدئو این خبر در کانال تلگرامی سازمان نظام پزشکی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 تمدید مهلت ثبت نام پزشکان برای کارتخوان

 

 

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.