جمعه، 10 فروردین 1403

حضورپرشور در انتخابات ریاست جمهوری نوید بخش اقتدار ملی است

حضورپرشور در انتخابات ریاست جمهوری نوید بخش اقتدار ملی است
رییس کل سازمان نظام پزشکی گفت : جامعه پزشکی نمادی برای حرکت های اجتماعی مردم است و حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری نوید بخش عزت ، خودباوری ، اقتدار و صلابت ملی کشور است.

به گزارش خبرنگار  نظام پزشکی دکتر علیرضا زالی رییس کل سازمان نظام پزشکی در جشنواره فرهنگی هنری جامعه پزشکی که به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی برگزار شد ضمن تبریک ایام خجست شعبانیه به جامعه پزشکی که در اقصی نقاط کشور نقش آفرینی می کنند ؛ بیان داشت : جامعه پزشکی پیشقراول حرکت های اجتماعی در عرصه خدمت رسانی به ملت شریف  ایران است .

وی با ا شاره به این که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم ، گفت : جامعه فرهیخته و معزز پزشکی جزء گروههای مرجع اجتماعی درکشور است و  به واسطه چنین جایگاهی همواره مردم به عنوان نماد و سمبل خود در بسیاری از موارد به این جامعه می نگرند.

وی افزود : جامعه پزشکی نمادی برای حرکت های اجتماعی مردم است و حضور پر شور مردم در انتخابات ریاست جمهوری نوید بخش عزت ؛ خودباوری ملی ؛ اقتدار و صلابت کشور ا ست .

زالی با اشاره به این که انتخابات ریاست جمهوری درانتظار یک حرکت منظم در عرصه جهانی و داخلی است ، ادامه داد : حضور تمام همکاران پزشک به عنوان گروههای پیشتاز و مرجع در انتخابات فراسو می تواند نوید بخش عزت ملی و خود باوری باشد چرا که اقتدار امروز ایران در گرو مشارکت جمعی و تشریک مساعی آحاد شهروندی بویژه جامعه فرهیخته پزشکی در این امر مهم ملی است .

رییس کل سازمان نظام پزشکی با بیان این که جامعه پزشکی کشور یکی از سختکوش ترین  و خدوم ترین اقشار اجتماعی است، تصریح کرد :  در اقصی نقاط کشور شاهد نقش آفرینی برجسته و ارزنده آنان در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی هستیم و امروز نظام سلامت کشور مزین به خدمات این قشر خدوم است .

وی بیان کرد : جامعه پزشکی نیاز به نشاط اجتماعی دارد و وجود گروههای پر نشاط در جامعه پزشکی امروز بدلیل نوع ، سختی و صعوبت کار یک ضرورت است .

زالی با تاکید بر اینکه  حرفه پزشکی و سایر گروههای وابسته آن با سختی های گوناگونی در ارائه خدمات به بیماران مواجه هستند ، اظهار داشت :  استرس ها و فرآیند های فرسایشی شغلی در این رشته به گونه ای است که کار برای پزشکان سخت است و در خیلی از موارد بیشتر همکاران پزشک ما این توفیق را ندارند که در جمع خانواده خود و مراسم های مختلف حضور پیدا کنند.

وی اضافه کرد : گروههای مختلف پزشکی توفیق همراهی با خانواده خود را در محافل خانوادگی هم ندارند و حضور همکاران در مطب ها،  بیمارستان ها و شب های کشیک به گونه ای است که پزشکان این امکان را ندارند  تا از برنامه ها ی فرهنگی جامعه استفاده کنند، ضمن این که ذائقه جامعه پزشکی به گونه ای است که دوست دارد با هگنان خود در یک مراسم فرهنگی شرکت کند .

رییس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که توجه به این نیاز مبرم جامعه پزشکی امروز بیش از پیش احساس می شود، عنوان کرد : سازمان نظام پزشکی درتلاش بوده تا در فصول متفاوت به مناسبت اعیاد ملی ومذهبی فرصتی را پیدا کند تا در جمع پزشکان بتواند به شادمانی و نشاط آنان کمک کند.

انتهای پیام / ر

(استفاده از خبر با ذکر منبع بلامانع است)

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.