جمعه، 31 فروردین 1403

جامعه پزشکی خشونت، قهر و اهانت را بر نمی تابد!

رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی بی تدبیری و رویه قهر و خشونت را در برابر اجتماعات آرام و صلح آمیز جامعه پزشکی را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار نظام پزشکی متن نامه دکتر عباس آقازاده به شرح ذیل است:

روز شنبه 26/10/94 گروه کثیری از همکاران رادیولوژیست به منظور ملاقات با مسئولین به محل وزارت بهداشت و درمان  و آموزش پزشکی مراجعه  و خواستار ورود به سالن اجتماعات و ملاقات برای طرح خواسته ها و مطالبات حرفه ای خود می شوند.

متاسفانه با این تجمع مدنی و آرام ایشان برخورد قهرآمیزی صورت گرفته و برای نخستین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با پزشکان، به روش های قهرآمیزی توسل جسته شده و بی توجه به خواسته ایشان برای گفتگو، پرسش و پاسخ با رویه ای تند و غیر قابل انتظار با این همکاران برخورد شده است.

صرف نظر از اصالت خواسته های این همکاران و هر نتیجه کارشناسی که در اثر بحث و گفتگو می تواند حاصل شود، این گونه عکس العمل ها به هیچ وجه قابل پذیرش نبوده و بی تدبیری و رویه قهر و خشونت را در برابر اجتماعات آرام و صلح آمیز جامعه پزشکی محکوم می کنیم.

جامعه خدوم پزشکی پس از سالیان دراز خدمات ایثارگرانه در سخت ترین روز های دفاع مقدس و خدمات صادقانه در اولین سنگرهای سلامتی و بهداشت مردم شهید پرور میهن اسلامی مان با اینگونه رفتارهای اهانت آمیز از تصمیم خود برای ارتقای سلامتی مردم و پیگیری خواسته های بر حق و مطالبات اصیل خویش دست بر نخواهد داشت.

صلابت و استواری صنوف متحد پزشکان و شاغلین حرف پزشکی، با این اقدامات قهرآمیز خدشه دار نخواهد شد.

 

دکتر عباس آقازاده   رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی 
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.