پنجشنبه، 9 فروردین 1403

نامه رئیس شورای هماهنگی سازمان های نظام پزشکی اصفهان به رئیس کل نظام پزشکی: حمایت قاطع از مواضع روشن و صریح رئیس کل در خصوص تعرفه ها

دکتر عباسعلی جوادی رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی استان اصفهان طی نامه ای از مواضع روشن و صریح ریاست کل سازمان نظام پزشکی در خصوص تعرفه ها تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار نظام پزشکی، متن نامه به شرح زیر است؛

رئیس کل محترم سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران، جناب اقای دکتر علیرضا زالی

سلام علیکم

از شنیدن خبر تعرفه های سال جاری در بخش درمان شگفت زده شدیم، اقتصاد بخش خصوصی درمان که هم اینک در حال مناسبی بسر نمی برد با این ضربه دیگر قادر به ادامه حیات نبوده و بایستی در سراسر کشور منتظر اعلام ورشکستگی آنان بود.

اعلام ارزش واقعی تعرفه های پزشکی امروز یک ضرورت با اهمیت برای ادامه حیات درمان بوده و بایستی این خواسته بحق و عادلانه از مسئولین مربوطه مطالبه شود.

ما روسای سازمان های نظام پزشکی اصفهان حمایت قاطع از اقدامات، اظهارات و مواضع روشن و صریح ریاست کل سازمان نظام پزشکی را اعلام و مصرانه خواهان توجه مدبرانه مسئولان محترم نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران و خصوصا وزاری محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی و رفاه و تعاون و امور اجتماعی به موضوع تعیین تعرفه های خدمات پزشکی بوده و مراتب نگرانی خود را از بروز اختلال در روند رشد و توسعه سلامت کشور خصوصا طرح تحول نظام سلامت که در طی سه سال گذشته به همت وزیر محترم بهداشت با همکاری کامل جامعه پزشکی و با صرف هزینه های بالا اجرا شده است اعلام می نماییم. در پایان ضمن تشکر مجدد از ریاست محترم کل سازمان نظام پزشکی و شورای عالی تقاضا داریم کماکان با پیگیری و حضور فعال، مدافع مواضع بر حق جامعه پزشکی باشید.

دکتر عباسعلی جوادی

رئیس شورای هماهنگی سازمکان نظام پزشکی استان اصفهانانتهای پیام/ع
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.