ﺳﻪشنبه، 28 فروردین 1403

جزئیات کاهش مدت زمان تعهدات متخصصین دندانپزشکی

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: در راستای سیاست های وزارت بهداشت و پیشنهاد کمیسیون معين شوراي آموزش دندانپزشكي و تخصصي ،مدت زمان تعهدات در "آيين نامه خدمات متعهدین خدمت دوره های تخصصی دندانپزشکی" کاهش یافته و همچنین تمهیداتی نیز برای حمایت بیشتر جهت افرادي كه طرح نیروی انسانی و نظام وظیفه را قبلا به عنوان دندانپزشک عمومي گذرانده اند ،اتخاذ شده است.

به گزارش خبرنگار نظام پزشکی دکتر باقر لاریجانی درخصوص کاهش مدت زمان تعهدات متخصصین دندانپزشکی اظهار داشت :جدول حداقل زمان خدمات متعهدين خدمت در دوره اين دولت، براي دانش‌آموختگان رشته‌هاي تخصصي دندانپزشكي که دوره طرح و يا سربازي را به عنوان دندانپزشك نگذرانده اند و پس از آزمون بورد سال 1394 توزيع شده اند ،ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

وی افزود : همچنین مدت زمان انجام تعهدات طرح نيروي انساني و خدمت نظام وظيفه از زمان تعهدات دانش‌آموختگان متعهد خاص و عام رشته‌هاي تخصصي دندانپزشكي که دوره طرح و يا سربازي را به عنوان دندانپزشك گذرانده اند به تناسب کسر خواهد شد.

به گفته وی در صورت انجام وظايف محوله و رضایت دانشگاه محل خدمت از کیفیت خدمات متعهدین، اعمال ضریب برای کاهش مدت انتظار مطب برای مشمولین به حداقل 1 سال و 3 ماه تا حداکثر 3 سال خواهد رسید.

انتهای پیام / ر

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.