پنجشنبه، 9 فروردین 1403

پیام دعوت رییس کل سازمان نظام پزشکی جهت ثبت نام و شرکت در انتخابات

دکتر علیرضا زالی رییس کل سازمان در پیامی آحاد جامعه پزشکی را به نامزدی و شرکت در انتخابات هفتمین دوره نظام پزشکی دعوت کرد

به گزارش روابط عمومی متن این پیام به این شرح است:

همکاران گرامی

 

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه مبارک رمضان

 

انتخابات میراث جاودانه جمهوری اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) است. تعیین سرنوشت بر اساس نظر و خرد جمعی همواره ستودنی و ارزشمند است و این موقعیت برای ساختن آیندهای بهتر و درخشان‌تر بی‌بدیل و بی‌نظیر است.

اکنون در سالگرد رحلت امام بزرگوار فرایند اجرایی هفتمین انتخابات نظام پزشکی که بزرگ‌ترین مجموعه از شاغلین حرف پزشکی است آغاز شده است. اینجانب از همه اساتید و بزرگان جامعه پزشکی که سابقه ی درخشانی در فعالیت‌های صنفی و علمی دارند و همچنین از آحاد همکاران معزز و همچنین نیروهای جوان، پرانگیزه و با طراوت که پتانسیل بالایی در ارتقای شأن و جایگاه و کارکرد این نهاد مهم و تأثیرگذار می‌توانند داشته باشند درخواست می‌نمایم جهت ثبت نام و افزایش مشارکت در انتخابات بکوشند.

همچنین از سایر همکاران محترم تقاضا دارم با شور و انرژی زایدالوصف بر گرمای تنور انتخابات افزوده و با انتخاب افرادی صالح و توانمند آینده‌ی این سازمان را به نیکی رقم بزنند.

خوشبختانه مجموعه شاغلین حرف پزشکی کشور مملو از افراد شایسته و باانگیزه برای فعالیت‌های حرفه‌ای، صنفی و علمی است در این دوره با فضای حاکم بر هیأت نظارت که نویدبخش عملکرد قانون‌مدار و اجتناب از برخوردهای سلیقه‌ای است قطعاً فضای مطلوبی نسبت به ادوار گذشته در انتخابات نظام پزشکی شاهد خواهیم بود.

همچنین تلاش مضاعف هیأت‌های اجرایی که افراد شاخص و مقبول انتخاب شده‌اند نیز پشتوانه خوبی برای برگزاری هفتمین دوره انتخابات است.

در حال حاضر فرصتی مهیا است تا با حضور حداکثری نظام پزشکی، خود را به عنوان نماینده جامعه پزشکی مستظهر به آرای بالا معرفی کند تا بتواند نقشی مؤثری در فرایندهای حوزه سلامت ایفا نماید.

لذا مجدداً از همه‌ی همکاران عزیز درخواست می‌کنم چه به عنوان نامزد و چه به عنوان رأی‌دهنده با همه‌ی کوشش و توان در برگزاری هفتمین انتخابات خانه‌ی صنفی جامعه پزشکی کوشا بوده و به لطف پروردگار متعال روزهای درخشانی را در پیش‌رو داشته باشیم.

 

دکتر علیرضا زالی

رئیس کل

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.