پنجشنبه، 9 فروردین 1403

کمک نظام پزشکی استان اردبیل به سیل زدگان

کمک نظام پزشکی استان اردبیل به سیل زدگان
برای نخستین بار در سطح نظام پزشکی های سراسر کشور در مصوبه جلسه مشترک هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی اردبیل و رئیس دانشگاه علوم پزشکی این ​استان ؛ هزینه تمام مراسمات مناسبتی سال 98 به استان های سیل زده تعلق یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، در مصوبه جلسه مشترک هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی اردبیل و رئیس دانشگاه علوم پزشکی این استان برگزاری کلیه برنامه ها و مراسمات مناسبتی سال ۹۸ اعم از روز پزشک، روز دندانپزشک ،داروساز ، مامایی و.... که همه ساله بصورت مشترک برگزار می شد، لغو و هزینه این برنامه ها به استانهای سیل زده تعلق یافت.

دکتر جعفری نمین رئیس هیات مدیره سازمان نظام پزشکی استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: در جلسه مشترکی که صبح یکشنبه ۱۸ فروردین ماه با حضور اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی اردبیل و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در اتاق جلسه ریاست دانشگاه برگزار شد ، ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان کشور و در جهت اعلام حمایت از هموطنان عزیز، برای اولین بار در سطح نظام پزشکی های سراسر کشور مقرر شد تمامی برنامه ها و مراسمات مناسبتی تحت عنوان برگزاری جشن از قبیل روز پزشک ،دندانپزشک ،داروساز ، مامایی و ... لغو و هزینه های آن در جهت کمک به هموطنان سیل زده کشور صرف گردد.

وی افزود: این سازمان آمادگی کامل جهت اعزام نیرو به مناطق سیل زده را دارد و در این راستا از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

 

دکتر اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز در پایان جلسه ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان کشور و اعلام آمادگی بخش های درمانی و اورژانس جهت اعزام احتمالی در صورت فراخوان وزارت بهداشت، تصریح کرد: سهم مشارکت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در برگزاری مناسبت های سال ۹۸ که با همکاری سازمان نظام پزشکی  انجام می شد به استان های سیل زده اختصاص داده خواهد شد.

وی یاد آور شد: اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه نیز به صورت داوطلبانه، یک روز از حقوق خود را به هموطنان سیل زده کشور اختصاص می دهند.

انتهای پیام

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.