پنجشنبه، 9 فروردین 1403

جلسه کارگروه مشترک وزارت بهداشت و نظام پزشکی برگزار شد

هفتمین نشست مشترک وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی در سطح معاونین محترم وزارت بهداشت و سازمان به ریاست جناب آقای دکتر ظفرقندی در محل سازمان نظام پزشکی با محوریت تعرفه‌های سال 98 و کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت برگزار گردید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل هفتمین نشست مشترک وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی در سطح معاونین محترم وزارت بهداشت و سازمان به ریاست جناب آقای دکتر ظفرقندی در محل سازمان نظام پزشکی با محوریت تعرفه‌های سال 98 و کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت برگزار گردید که پس از پیگیری مصوبات جلسات قبل و تأکید بر تشکیل هر چه سریع‌تر کمیسیون ملی تعیین صلاحیت‌های حرفه‌ای و شورای معین آن، موارد زیر پیشنهاد و مورد تأکید قرار گرفت:

1- مقرر گردید دو طرف جهت تصویب مصوبات شورای عالی بیمه در خصوص تعرفه‌های سال 1398 از طریق دولت محترم پیگیری‌های لازم را به عمل آورند و در این خصوص اجرایی‌سازی تعرفه از ابتدای سال 98 مورد تأکید قرار گرفت.

2- در کارگروه مشترک نسبت به احصاء مجدد قیمت واقعی خدمات با توجه به شرایط کنونی با مبانی مشترک تأکید و در دستور کار قرار گرفت.

3- با توجه به اقدام شایسته انجام شده در خصوص کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت و تحویل آن به وزارت بهداشت مقرر گردید تا با محوریت وزارت بهداشت نشست کارشناسی برای تدوین راهکار مناسب برای پیاده‌سازی کتاب با مشارکت صاحب‌نظران برگزار گردیده و نتیجه آن برای برنامه‌ریزی اجرایی مد نظر قرار گیرد. که در این راستا مسائل مربوط به نظام پرداخت و سیاست‌های وزیر محترم بهداشت مد نظر قرار گیرد.

4- مقرر گردید تا برای تدوین مکانیسم جبرانی جزء فنی خدمات و هتلینگ اقدامات لازم طراحی و پیگیری و در جلسه آتی گزارش گردد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.