جمعه، 10 فروردین 1403

واقعیت ماجرای اقدام به خودکشی یک بیمار در اورژانس بیمارستان میلاد

واقعیت ماجرای اقدام به خودکشی یک بیمار در اورژانس بیمارستان میلاد
رئیس اورژانس بیمارستان میلاد از واقعیت ماجرای اقدام به خودکشی یک بیمار 50 ساله در اورژانس این بیمارستان پرده برداشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی و به نقل از روابط عمومی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان میلاد ؛دکتر مرتضی مردانی با بیان این که بیمار یاد شده عصر جمعه و با مشکل دل درد به اورژانس بیمارستان میلاد مراجعه می کند ؛ گفت : وی بلافاصله پذیرش شده و توسط متخصص جراح عمومی ویزیت می شود.

وی افزود : متخصص جراح عمومی به منظور تشخیص علت بیماری دستور سونوگرافی ، آزمایش و عکس می دهد .

 

رئیس اورژانس بیمارستان میلاد ادامه داد : به حکایت بازبینی دوربین های مدار بسته بیمار نه تنها در اجرای دستورات درمانی پزشک معالج برای انجام سونوگرافی ،آزمایش و عکس به واحدهای مربوطه مراجعه نمی کند بلکه بدون هدف دقایقی در اطراف پنجره و پله های طبقه فوقانی اورژانس قدم می زند ، به گونه ای که فردی از مراجعان به علت مشکوک شدن به رفتار وی مراتب را به حراست بیمارستان اطلاع داده و انتظامات نیز به دلیل مشکوک شدن به این که فرد مذکور به دنبال جایی برای مصرف مواد مخدر است او را به خارج از بیمارستان هدایت می کنند.

 

وی اضافه کرد : حدود 30 دقیقه بعد نامبرده با وجود داشتن همراه و این که قطعا همراهان وی که دو مرد بودند از وضعیت روحی و جسمی بیمار مطلع بوده اند ؛ با عزم و تصمیم قبلی و با درآوردن کاپشن خود برای عدم شناسایی خویش توسط ماموران انتظامات ورودی اورژانس؛ مستقیما به آخر راه پله های اورژانس رفته و بلافاصله خود را به پایین پرتاب می کند.

مردانی با بیان این که بعد از این ماجرا بیمار بلافاصله به اتاق عمل منتقل شده و پس از عمل جراحی اکنون در بخش مراقبتهای ویژه بستری است اظهار داشت :پس از این اتفاق ناگوار و بررسی سوابق در اورژانس و گزارش پزشک معالج کاشف به عمل می آید که بیمار در زمان معاینه اولیه با اعلام این که اعتیاد دارد از پزشک معالج تقاضای تزریق مورفین نموده که پزشک نیز آن را موکول به انجام آزمایشات و سونوگرافی و ارائه نتیجه آن ها می کند.

رئیس بخش اورژانس بیمارستان میلاد خاطرنشان کرد :برخی از گزارشات مبتنی بر این که بیمار به علت نپرداختن هزینه ویزیت نشده است خلاف واقع و کذب محض و نشر اکاذیب بوده و قبض پذیرش شماره 30713437 سند 3420374مبنی بر پرداخت مبلغ 30 هزار تومان هزینه ویزیت از سوی بیمار موید آن است .

لازم به ذکر است بیمار و همراهانش پس از معاینه اولیه مراجعه ای به واحدهای درمانی مربوطه و یا سوپروایزر و مدیریت کشیک نداشته اند.

انتهای پیام / ر

 

 

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.