پنجشنبه، 30 فروردین 1403

قائم مقام معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی: 40 درصد شكايات منجر به صدور كيفر خواست مي‌شود/پرونده سه شکایت تعرفه ای در دست بررسی

قائم مقام معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی: 40 درصد شكايات منجر به صدور كيفر خواست مي‌شود/پرونده سه شکایت تعرفه ای در دست بررسی
قائم مقام معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی گفت:سه مورد شکایت در خصوص تعرفه ها از شهرستانهای کوچک داشتیم که هیات عالی انتظامی یک تیم نظارتی را برای رسیدگی به این مساله تعیین کرده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، دکتر محسن خلیلی به وضعيت پرونده‌هاي شكايت در سازمان نظام پزشكي اشاره كرد و گفت: بیماران در وهله اول برای هر گونه شکایت اعم از تعرفه، تبلیغات و قصور پزشکی ابتدا باید به دادسرای انتظامی سازمان نظام پزشکی محل مراجعه کنند تا رسیدگی به پرونده آنان طبق روال قانونی انجام شود.

وی تصریح کرد: اگر هیاتی سهوا یا عمدا به وظایف خود عمل نکند ،بازخواست خواهد شد و پیگیری‌ها بروی سیستم نظارتی جدی است.

به گفته اين مسئول در سازمان نظام پزشكي به دنبال طرح هر نوع شکایت از سوی بیماران، رسیدگی های لازم انجام مي شود و برای 40 درصد شکایات در دادسراها کیفر خواست صادر می ‌شود و حتی بیمار این حق را دارد که به رای منع تعقیب هم اعتراض کرده و به هیات بدوی شکایت کند.

خليلي بدون ذكر جزئيات همچنين از پيگيري سه مورد شكايت در خصوص تعرفه هاي پزشكي خبر داد و گفت: هیات عالی انتظامی یک تیم نظارتی را برای رسیدگی به این مساله تعیین کرده است.

انتهاي پيام/

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.