جمعه، 10 فروردین 1403

نامه سرپرست سازمان خطاب به رییس کمیسیون بهداشت و درمان

مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تحت عنوان «تکلیف مراکز درمانی جهت واریز 10% حق‌العمل کادر پزشکی به عنوان مالیات به صورت علی‌الحساب» موضوع دکتر ظفرقندی به دکتر شهریاری

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل دکتر ظفرقندی رییس شورایعالی و سرپرست سازمان طی نامه ای به دکتر شهریاری رییس محترم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خواستار اصلاحات لازم در این مصوبه شد.

در متن این نامه آمده است:

 

جناب آقای دکتر شهریاری

رئیس محترم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی

 

با سلام و احترام

          حسب اطلاع واصله، اخیراً کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مصوبه‌ای تحت عنوان «تکلیف مراکز درمانی جهت واریز 10% حق‌العمل کادر پزشکی به عنوان مالیات به صورت علی‌الحساب» جهت طرح در صحن علنی مجلس ارائه کرده است. همانطور که استحضار دارید در دو سال اخیر مجموعه تعرفه‌های خدمات درمانی حداکثر 5% افزایش یافته است و با توجه به میزان رشد تورم در این دو سال که حداقل بیش از 20% اعلام شده، افزایش دو برابری مالیات اخذ شده به هیچ وجه مبنای منطقی نداشته و موجب آسیب بیش از پیش به روند درمانی بیماران و بروز تنش‌های اجتماعی خواهد شد. خواهشمند است با ارائه پیشنهاد اصلاحی از طرف کمیسیون بهداشت و درمان و پیگیری در صحن علنی مجلس از بروز عواقب سوء این مصوبه ممانعت به عمل آورید.

 

با تشکر

دکتر محمدرضا ظفرقندی

رئیس شورای عالی و سرپرست سازمان نظام پزشکی

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.