پنجشنبه، 9 فروردین 1403

پیام تسلیت مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در پی شهادت آتش نشانان پلاسکو

پیام تسلیت مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در پی شهادت آتش نشانان پلاسکو
مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی جمهوری ا سلامی ا یران در پیامی شهادت آتش نشانان حادثه پلاسکو را به ملت ایران و خانواده های بازماندگان تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

 

 

کل من علیها فان

یاد و خاطره جانفشانیهای آتش نشانان عزیز گرامی باد.

مردم سلحشور ایران در تاریخ پراز فراز و نشیب خود ، همواره قهرمانان پرافتخاری را در دامان خود پرورده است که درسخت ترین شرایط ، یاد خداوند متعال و تعهد خدمت به مردم را هرگز از یاد نبرده اند.

در حادثه جانگداز آتش سوزی و آوار ساختمان پلاسکو تهران ، تعدادی از این فرزندان سلحشور و قهرمان ملت ایران ، با هدف کمک رسانی و نجات جان هموطنان ، خود را به خطر انداخته و با کمال تاسف و تاثر تعداد کثیری از ایشان ، در این راه جان خود را از دست داده اند .

تشییع با شکوه پیکر پاک این عزیزان نشان دهنده سپاس و قدرشناسی مردم ایران  و موید جایگاه رفیع ایشان در تاریخ فداکاریهای  قهرمانانه تاریخ معاصر خواهد بود.

مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران ، ضمن تسلیت به بازماندگان محترم و گرامی این عزیزان سفر کرده ، از خداوند علو درجات ایشان و صبر و تحمل ملت ایران را مسئلت دارد. باشد تا با تقویت فنی هر چه کارآمدتر و با حمایت های همه جانبه از نهاد فداکار آتش نشانی، در عمل نیز مسئولین محترم قدرشناس این عزیزان باشند.

 

دکتر عباس آقازاده

رئیس مجمع عمومی

   

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.