جمعه، 10 فروردین 1403

مراسم تکریم استاد دکتر پورمند در بیمارستان سینا برگزار شد

رییس کل سازمان نظام پزشکی در مراسم تکریم استاد دکتر پورمند و بزرگداشت روز اهدای عضو از زحمات بی شائبه ایشان در عرصه پیوند تشکر و قدردانی نمودند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی، دکتر محمد رضا ظفرقندی رییس کل سازمان نظام پزشکی در مراسم تکریم استاد دکتر پورمند و بزرگداشت روز اهدای عضو که در بیمارستان سینا برگزار شد ، بیان کردند: از خانواده های محترم اهدا کنندگان عضو و استاد پورمند تشکر و قدردانی می کنم، زحمات دکتر پورمند در بیمارستان سینا از دیرباز یادگار ماندگاری است که در همه جای این بیمارستان ظهور و بروز دارد و بحث پیوند هم یکی از این یادگارهاست که ارزش مضاعف و خطیری دارد و همه ما قدردان زحمات ایشان هستیم.

وی افزود: در جراحی ها آنچه از همه خطیر تر است بحث پیوند بوده زیرا مخاطب آن دو نفر است و اگر مشکلی بوجود آید دو نفر آسیب می بینند و باید همه علم ها، مهارتها و تکنیک ها جمع شوند تا این ریسک مضاعف و مشکلاتی که ممکن است برای بیماران بوجود آید به حداقل کاهش پیدا کند، امیدوارم که بحث پیوند مانند سابق روبه رشد و افزایش باشد.

وی ادامه داد: در سازمان نظام پزشکی نیز تلاش هایی در حال انجام است تا یک کار فرهنگی و تبلیغی توسط همکارانمان بصورت کارت نظام پزشکی یا کارتهایی که قابلیت اهدا دارند، انجام شود .

رییس کل نظام پزشکی با اشاره به حدیثی از امام حسن (ع) تصریح کرد:  امام حسن مجتبی (ع) می فرمایند که بهترین نیکی ها، اخلاق نیکوست و باید سعی کنیم در جامعه پزشکی که مخاطب ما مردم نیازمند هستند به این بهترین نیکی ها آراسته کنیم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.