ﺳﻪشنبه، 4 اردیبهشت 1403

پنجمین مراسم جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران برگزار شد

پنجمین مراسم جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران برگزار شد
رییس سازمان غذا و دارو در مراسم پنجمین جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران: ارزیابی محصولات غذایی و دارویی باید در تمام سال انجام شود

 رییس سازمان غذا و دارو در مراسم پنجمین جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران گفت: ارزیابی محصولات غذایی و دارویی باید در تمام سال انجام شود، تا بتوان نقاط ضعف و قوت را پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی نظام پزشکی به نقل از (وب دا)؛ دکتر رسول دیناروند در مراسم اهدای جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران با بیان این که در سیاستهای اقتصاد مقاومتی و سیاستهای کلان سلامت به موضوع کیفیت توجه شده است ، گفت : این موضوع مورد توجه همه مسئولین و مدیران قرار گرفته است و در حوزه غذا و دارو نیز برای این که بتوانیم در توسعه صادرات موفق باشیم باید کیفیت محصولات را ارتقا دهیم.

وی در ادامه با بیان این که واگذاری اجرای چنین مراسم هایی به نهادهای مدنی اقدام خوبی است و با جدیت چنین مراسم هایی را توسعه می دهیم، گفت: محوریت این همایش کیفیت بوده و شرکتها و تولیدکنندگان بر همین اساس انتخاب شده اند.

به گفته رییس سازمان غذا و دارو، ارزیابی محصولات غذایی و دارویی باید در تمام سال انجام شود تا بتوان نقاط ضعف و قوت را پیدا کرد.

وی با بیان این که اهدای چنین جوایزی نقش آموزشی هم دارد، افزود: آموزش ها و جوایز می تواند صنعت کشور را به خارج از مرزها ببرد.به گفته دکتر دیناروند، در همایش امسال جایزه ملی از بخش صنعت به بخش خدمات توسعه یافته است، چرا که مردم با حوزه خدمات مانند نحوه ارائه خدمات در داروخانه ها ارتباط دارند.

رییس سازمان غذا و دارو، در ادامه با اشاره به بانک جامع ارزیابان جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران، گفت: این بانک حدود 400 عضو دارد و حضور شرکت های تولیدی در همایش امسال نسبت به سال گذشته، 35 درصد رشد داشته است.وی با اشاره به این که 20 درصد از صنعت ما به حوزه دارو وابسته است، افزود: نقش سازمان غذا و دارو در این حوزه اهمیت دارد، چراکه این سازمان، دستگاهی است که فعالیت آن سلامت محور است.

گقتنی است در مراسم پنجمین جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران از 20 شرکت تولید دارویی، غذایی، بهداشتی و آرایشی با اهدای لوح و جوایزی تقدیر شد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.