جمعه، 10 فروردین 1403

هنرمندان مورد علاقه و متعلق به همه جامعه هستند

  هنرمندان مورد علاقه و متعلق به همه جامعه هستند
رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت : طی روزهای اخیر در پی اظهارات منتشر شده از قول اینجانب اظهار نظرهای گسترده ای به عمل آمده است که بخشی از آن نیاز به بررسی دارد و چند نکته مهم قابل ذکر است.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی دکتر ایرج فاضل بیان کرد :

1- هنرمندان در همه رشته‌ها به عنوان یک گروه اجتماعی برجسته و افتخار آفرین توسط همگان و به ویژه جامعه پزشکی مورد احترام بوده و هستند و در موارد بی‌شمار این دلبستگی با ارائه خدمات پزشکی حیات بخش و صمیمانه به ارباب هنر نشان داده شده است.

 

2- زنده یاد استاد عباس کیا رستمی به عنوان سالار و سرآمد هنر آفرینی در سینما نه تنها در این مملکت بلکه در سراسر دنیا درخشید و برای هر ایرانی افتخاراتی آفرید که برای نسل‌ها ادامه خواهد داشت.

 

3- سوگوارانه روزهای پایان زندگی این مرد بزرگ همراه با عوارض و ناراحتی‌هایی شد که در پس یک عمل جراحی بروز کرد ولی با کمک و همکاری گروهی از بهترین پزشکان این مملکت کنترل شد و در مسیر بهبودی قرار گرفت و در نتیجه ایشان از بیمارستان مرحض شدند و درمان به صورت سرپائی ادامه داده شد.

 

4- در طی این مرحله بنا به اراده و خواست شخصی تصمیم سفر به کشور فرانسه گرفته می‌شود که هنوز مشخص نیست چه فردی از نظر پزشکی این تصمیم را تأیید کرده است.

 

5- ایشان در بدو ورود بنا به گزارش پزشکی فرانسه مورد درمان با داروی هپارین (داروی ضد انعقاد خون) قرار می‌گیرد که یکی از عوارض این دارو به خصوص در سنین بالاتر خونریزی مغزی است.

 

6- سیر نهایی بنا به همین گزارش بروز علائم خونریزی مغزی و در پی آن اغما بوده است که متأسفانه به پایان زندگی این مرد بزرگ منجر می‌شود و این فقدان جانسوز قلب همه علاقمندان و دوستداران این شخصیت یگانه دنیای هنر را به درد می‌آورد و موجب طرح سئوالات گوناگون در اذهان عمومی می‌شود.

 

نکته بسیار مهم اینکه گروه های مرجع جامعه ازجمله هنرمندان عزیز و پزشکان ارجمندباید هوشمندانه در تایید و تقویت یکدیگر گام بردارند که راز بزرگ موفقیت یک جامعه دروحدت و یکپارچگی است.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.