جمعه، 31 فروردین 1403

جناب دکتر روحانی پزشکان قشر خدوم جامعه هستند

عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی در واکنش به سخنان ریاست محترم جمهور در مورد جامعه پزشکی نامه ای را خطاب به ایشان نوشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی متن نامه دکتر بهنام عباسیان عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی خطاب به رئیس جمهور به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم،

انتظار سیلی شما بر پیکر جامعه پزشکی را نداشتم چون می پنداشتم شما از مشکلات جامعه فرهیخته پزشکی با خبر هستید و می دانید پزشکان با سیلی گونه خود را سرخ نگه داشته اند و تافته جدا بافته از این ملت نیستند. من  شرمنده آن دستان شفابخشی هستم که از خانواده خود دست کشیده و وقت و جوانی خود را با افتخار صرف درمان و معالجه مردم شریف خود کرده است. من شرمنده مردم خود هستم که با تشخیص صحیح و خردمندانه پزشکان این مرز و بوم امکان تهیه داروهای مورد نیاز خود را ندارند و شرمنده آن پزشکی هستم که بر سر بیمارش شب زنده داری کرده اما برای امرار معاش زندگی خود درمانده است.بله ! ما همانیم که پا به پای مردم غیور خود از این مرز و بوم بی ادعا دفاع کردیم تا نگذاریم چشم نا اهلان بر تار و پود این مملکت بیفتد.

اکنون شاهد آن هستیم که برخی از افراد هجمه بر پزشکان را برای خود یک ابزار موفقیت می دانند و غافل از آنند که پشت سر این قشر خدوم دعای خیر مردم ولایت مدار است.

جناب آقای دکتر روحانی طرح تحول سلامت را بدون بکارگیری زیرساختهای کاربردی یک شبه به اجرا گذاشتید و تاوان آن را مردم و پزشکان دادند و در نهایت فرض را بر آن میگذارم که این سوداگران چه کسانی هستند که همیشه می خواهند پزشکان را در مقابل مردم قرار دهند تا باعث سلب اعتماد مردم از جامعه پزشکی شوند .

از شما می خواهیم با یک تفکر مدبرانه از آن عزتی که حق پزشکان است ، دفاع کرده و بدانید که ختم کلام ما همان کلام رهبر فرزانه است که فرمودند :"پزشکان قشر خدوم و زحمتکش عرصه سلامت هستند."

 

با احترام

دکتر بهنام عباسیان

عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.