جمعه، 31 فروردین 1403

وزیر بهداشت: ما را با نظام پزشکی درگیر نکنید/ مشکل مدرک پزشکان ایرانی در آمریکا با رایزنی ظریف حل شد

وزیر بهداشت:  ما را با نظام پزشکی درگیر نکنید/ مشکل مدرک پزشکان ایرانی در آمریکا با رایزنی ظریف حل شد
وزیر بهداشت در پاسخ به پرسشی درباره اینکه مسئولیت نظارت بر تعرفه‌ها با نظام پزشکی است یا وزارت بهداشت گفت: ما را با نظام پزشکی درنیندازید، مسئولیت در قانون مشخص است و نباید مسئولیت‌های‌مان را به دیگری حواله کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، حسن قاضی زاده هاشمی گفت: در مورد مشکل ایجاد شده برای مدرک پزشکان ایرانی در آمریکا که هفته پیش اعلام شد، آقای ظریف وارد مذاکره با مقامات آمریکایی شد و توانست در کمترین زمان ممکن این مشکل را حل کند.

وی درباره تعداد پزشکان ایرانی مقیم آمریکا گفت: زیاد نیستند و بر اساس آماری که من داریم کمتر از 200 نفر هستند البته کسانی که هر سال در امتحان maching شرکت می کنند بیشتر هستند که خوشبختانه مشکل حل شد.

وزیر بهداشت در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه بالاخره نظارت بر تعرفه با نظام پزشکی است یا وزارت بهداشت ادامه داد: ما را با نظام پزشکی درگیر نکنید، بالاخره قانون مشخص است و مفسر قانون هم من نیستم و مشخص است که کیست، کار درست این است که هر کدام مسئولیت و وظیفه قانونی ما را انجام دهیم و به دیگران حواله نکنیم.

وی گفت: در مورد صحبتهای من نیز باید بگویم که من فقط یک پیش بینی کردم و تذکر دادم و این رسانه‌ها بودند که حاشیه سازی کردند، ما با نظام پزشکی همکاری خوبی دارم.

انتهای پیام/ع

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.