جمعه، 10 فروردین 1403

دربیانیه روز جهانی قدس سازمان نظام پزشکی عنوان شد

دربیانیه روز جهانی قدس سازمان نظام پزشکی عنوان شد
با اتحاد ملل اسلامی جبهه مستحکمی در برابر دشمنان تشکیل دهیم

دربیانیه روز جهانی قدس سازمان نظام پزشکی عنوان شد

با اتحاد ملل اسلامی جبهه مستحکمی در برابر دشمنان تشکیل دهیم

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی دراین بیانیه آمده است:

روز قدس روز حیات اسلام است.

امام خمینی (ره)

روز قدس امسال متفاوت از سال‌های قبل فرصت خوبی است تا با اتحاد ملل اسلامی جبهه مستحکمی در برابر دشمنان اسلام تشکیل دهیم. هر ساله با فرا رسيدن آخرين جمعه ماه مبارك رمضان مردم آزاديخواه جهان فارغ از هر دين و آئينی در دسته‌های بزرگ و كوچك ، در گروهای مختلف گردهم می‌آيند و با فرياد مرگ بر اسرائيل اتحاد بين‌المللی در تكفير از اسرائيل غاصب و حاميان اين رژيم غير بشری را به نمايش می‌گذارند . روز قدس به‌عنوان سمبل تكفير از شيطان‌پرستان معرفی شده است و در پی استقبال آزاديخواهان جهان ، با گسترش آئين اين روز به سرتاسر دنيا ، همه ساله با طنين‌انداز شدن فرياد غیرتمندی و مردانگی در آسمان كشورهای مختلف اين روز به ميدان مبارزه بين‌المللی مستضعفان و آزاديخواهان با رژيم خونخوار اسراييل و حاميان آن تبديل می‌شود .

بیش از 30 سال از پیدایش روز قدس به ابتکار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که نماد بر افزاشتن پرچم آرمان‌های اسلامی، انسانی و اخلاقی در دفاع از مظلوم و اعتراض علیه تعدی و تجاوز است می‌گذرد. زنان و مردان، پیران و کودکان بدون داشتن هیچ‌گونه جرم و گناهی در برابر گستاخی سلاح‌های مرگ بار قرار گرفته و جسدهای بی‌جان و سوخته، مدعیان دروغین دفاع از آزادی و حقوق بشر را بیش از پیش رسوا نموده است.

امسال جامعه گرانقدر پزشکی با حضوردر روز قدس با شکوه و عظمت بیشتر فریاد حق طلبی و آزادیخواهی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین را دوشادوش آحاد ملت شریف و غیرتمند و مسلمان ایران سر خواهد داد.

سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران از مردم شریف و به خصوص جامعه‌ی خدوم پزشکی کشور درخواست می‌نماید در قبال این جنایت‌ها و اوج‌گیری دامنه‌ی توحش رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف در راهپیمایی امسال حضوری شکوهمند داشته باشند.

 

سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.