پنجشنبه، 9 فروردین 1403

همزمان با هفته بسیج صورت گرفت/ پیام تبریک دکتر زالی به بسیج جامعه پزشکی

همزمان با هفته بسیج صورت گرفت/ پیام تبریک دکتر زالی به بسیج جامعه پزشکی
رئیس کل سازمان نظام پزشکی با ارسال نامه ای به رئیس بسیج جامعه پزشکی هفته بسیج را تبریک گفته و تاکید کرد: در طی سالیان اخیر بسیج جامعه پزشکی با برپایی بیمارستان‌های صحرایی و اعزام تیم‌های تخصصی ویزیت‌های رایگان و اعزام تیم‌های پزشکی در حوادث و بلایا، اقدامات ارزنده‌ای در حوزه سلامت و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه جامعه پزشکی در خدمت‌رسانی جهادی به آحاد مردم انجام داده است.

جناب آقای دکتر محمد رئیس‌زاده

ریاست محترم سازمان بسیج جامعه پزشکی

 

با سلام و احترام

            هیچ کلامی نمی‌تواند به اندازه سخن امام راحل عظیم‌الشان (ره) در خصوص بسیج ماهیت حقیقی این ثمره پربار انقلاب اسلامی را تبیین نماید که همانا بسیج شجره طیبه و لشگر مخلص خداست و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند.

بسیج میقات پا برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن نام و نشانی در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند.

روز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویم و توفیق و سربلندی همه‌ی بسیجیان و آحاد ملت ایران را از خداوند منان خواستارم.

همگان مستحضرند که بسیاری از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر بسیجی است و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی). «اگر بسیج در دوران پس از جنگ نبود و اگر امروز هم نباشد کمیت این انقلاب و این نظام و همه‌ی حرکت‌های سازنده‌ی این کشور لنگ است». نشان‌دهنده عظمت بسیج در استواری و پایداری این آب و خاک است.

بسیج جامعه پزشکی که برخاسته از متن این جامعه و با بهره‌گیری از تعداد بی‌شمار اساتید و نخبگان گروه پزشکی از سال 74 آغاز به کار نموده، توانسته است با گسترش و اشاعه تفکر دینی، اخلاق پزشکی و مشارکت در حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی خدمات شایان توجهی ارائه نماید.

در طی سالیان اخیر با تلاش و پشتکار وافر جنابعالی اقدامات ارزنده‌ای در حوزه سلامت و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه جامعه پزشکی در خدمت‌رسانی جهادی به آحاد مردم نجیب و قدرشناس کشور صورت گرفته است. برپایی بیمارستان‌های صحرایی و اعزام تیم‌های تخصصی ویزیت‌های رایگان و اعزام تیم‌های پزشکی در حوادث و بلایا نمونه‌هایی از این ظرفیت بالاست.

شدت حس انسان دوستی و تعهد انقلابی جامعه پزشکی نشان از عمق اعتقاد این جامعه پر افتخار در کسوت بسیجی قهرمان است که بدون هیچ چشم داشتی در مناطق صعب‌العبور و محروم حاضر شده و با کمترین امکانات بیشترین خدمات را در حوزه پیشگیری و درمان ارائه می‌دهد و حس رضایت بهترین پاداش مداوا کننده است.

در پایان ضمن تبریک مجدد این هفته به همه‌ی سلحشوران و بسیجیان عزیز به ویژه جامعه معزز پزشکی کشور، از سخن مقام معظم رهبری وام می‌گیرم که بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه‌ی میدان‌ها. آمادگی سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران را جهت همکاری‌های مشترک با آن مجموعه وزین بر مبنای تفکر بسیجی اعلام می‌دارد.

 

دکتر علیرضا زالی

رئیس کل

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.