پنجشنبه، 9 فروردین 1403

عیادت رییس کل سازمان نظام پزشکی از دو هنرمند

عیادت رییس کل سازمان نظام پزشکی از دو هنرمند
رییس کل سازمان نظام پزشکی به همراه دکتر علیرضا ناصری،مشاور فرهنگی هنری سازمان و دکترافشین یداللهی،پزشک و شاعر معاصر با حضور در بیمارستان های محل بستری مسعود کیمیایی و مرتضی پاشایی، از این دو هنرمند عیادت کرده و در جریان روند درمان و بهبودی ایشان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پزشکی،روز گذشته دکترعلیرضازالی در اولین عیادت خود در بیمارستان محل بستری مسعود کیمیایی، کارگردان برجسته سینمای ایران، حضور یافته و درجریان روند بهبودی وی به وسیله تیم معالج قرار گرفت.

دکترزالی با اشاره به جایگاه والای گروه های مرجع بویژه هنرمندان مردمی در عرصه اجتماع، بر اهمیت بهره مندی از ظرفیت درخور جامعه بزرگ هنری کشور در توسعه و ارتقاء فرهنگ سلامت تاکید کرد و گفت:سازمان نظام پزشکی آمادگی لازم را برای تعامل بیش از پیش با هنرمندان در این زمینه دارد.

وی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته توسط تیم معالج این فیلمساز برجسته، از درگاه خداوند متعال برای ایشان سلامتی عاجل و بازگشت فعال و پرنشاط به عرصه فعالیت های هنری را مسئلت کرد.

در عیادت دوم، رییس کل سازمان نظام پزشکی و هیات همراه از مرتضی پاشایی، خواننده و آهنگساز نیز عیادت کردندو با ارج نهادن به تلاش های کادر درمانی بیمارستان، در جریان روند درمان این هنرمند مردمی قرار گرفتند.

دکتر زالی با بیان اینکه پاشایی از چهره های نوآور، مبتکر و درعین حال محبوب عرصه هنر موسیقی است و نسل جوان امروز از ترنم آواهای دلنشین وی که مشحون از احساسات پاک و بی آلایش است، بهره فراوانی برده است،اظهار داشت: حس امید و نشاطی که همواره در چهره این هنرمند جوان متبلوراست، آمیزه ای زیبا و نویدبخش از روزهای سلامتی آینده دارد که برای ایشان آرزوی سلامتی روزافزون را خواستاریم.

انتهاي خبر/ع

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.