جمعه، 10 فروردین 1403

پیام تسلیت سازمان نظام پزشکی در پی درگذشت دکتر صفایی کشتگر

پیام تسلیت سازمان نظام پزشکی در پی درگذشت دکتر صفایی کشتگر
سازمان نظام پزشکی در پیامی درگذشت پروفسور محمد رضا صفایی کشتگر ، سرطان شناس بزرگ بین المللی و استاد دانشگاه را به جامعه پزشکی تسلیت گفت .
إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

🌑پروفسور محمد رضا صفائی کشتگر، زاده سرزمین تفتان زابل ،  وجودش سراسر آکنده از مهر و خدمت به بیمارانی بود که نیک می دانست هر چه از آلام آنها بکاهد، به انسانیت خدمت کرده است.

🌑سازمان نظام پزشکی درگذشت این سرطان شناس بزرگ بین المللی و استاد دانشگاه را به جامعه پزشکی تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات را برای آن مرحوم و صبر جزیل برای خانواده محترمش مسئلت دارد.

✔️درگذشت پروفسور محمد رضا صفائی کشتگر صدمه بزرگی برای جامعه پزشکی ایران و جهان بود.وی سال ۸۹برای اولین بار در خاورمیانه جراحی سرطان پستان را در دانشگاه مشهد انجام داد .روشی که تا کنون نجات بخش زنان زیادی شد و از درد و رنج انها  کاست ولی در نهایت این مرد بزرگ خودش تسلیم سرطان شد.

✔️مرحوم دکتر محمدرضا صفایی کشتگر فوق تخصص در جراحی سرطان پستان و انکولوژی در دو بیمارستان لندن و عضو هیات علمی دانشگاه یو.سی.ال انگلیس بنیانگذار این نوع عمل جراحی در کشورهای اروپایی و ایران است. این پزشک برجسته ایرانی سال 1388موفق به دریافت جایزه اسکار پزشکی در بریتانیا شد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.