پنجشنبه، 9 فروردین 1403

امضاء تفاهمنامه بانک تجارت با سازمان نظام پزشکی

امضاء تفاهمنامه بانک تجارت با سازمان نظام پزشکی
سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران با بانک تجارت تفاهمنامه همکاری امضاء کرد
به گزارش اداره كل روابط عمومی و امور بين الملل سازمان نظام پزشكي، طی مراسمی که با حضور دکتر علیرضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی و محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت  در محل سازمان برگزار شد، این تفاهمنامه همکاری به امضا رسید.
در آئین امضاء این تفاهمنامه ، دکتر زالی رئیس سازمان نظام پزشکی با تقدیر از توجه بانک تجارت به موضوع بهبود وضعیت نظام سلامت کشور گفت : این نوع همکاری ها ضمن تامین هزینه های مربوط به ایجاد و توسعه فعالیتهای فعالان حوزه های مختلف بهداشت و درمان کشور ، بستر لازم برای جلب اعتماد و همکاری های بلندمدت بین نظام سلامت کشور و شبکه بانکی را نیز فراهم می سازد.
در ادامه مقدم مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به اینکه همکاری بانک تجارت با سازمان نظام پزشکی در راستای برنامه های دولت تدبیر و امید در جهت ارتقاء نظام سلامت و حمایت از جامعه پزشکی کشور است یادآور شد : امید داریم تا با تسهیلات و خدماتی که به پزشکان شریف ایرانی ارائه می دهیم در مسیر ارائه خدمات درمانی به مردم نقشی موثرتر ایفاء کنیم .
 این تفاهمنامه یکساله با مفادی همچون، اعطای تسهیلات از سوی بانک به پزشکان برای خرید دفتر کار، مطب و تجهیزات پزشکی، اعطای تسهیلات مختلف در قالب عقود بانکی و مطابق با قوانین بانک مرکزی بین این دو مجموعه منعقد شد.
سرمایه‌گذاری بانک به صورت مشارکت واقعی و مستقیم در پروژه‌ها، اعطای کارت VIP هوشمند به پزشکان (پزشک کارت)، راه‌اندازی درگاه اینترنتی پرداخت وجوه برای سازمان و صدور کارت آسان خرید برای کارکنان سازمان از دیگر خدماتی است که بانک تجارت در این تفاهمنامه متعهد به ارائه آن شده است.
گفتنی است مراسم امضاء تفاهمنامه بانک تجارت و سازمان نظام پزشکی عصر روز چهارشنبه 18 تیر و با حضور مسئولان ارشد دو مجموعه برگزار شد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.