پنجشنبه، 9 فروردین 1403

اطلاعیه مزایده فروش ساختمان الوند

اطلاعیه مزایده فروش ساختمان الوند
در اجرای مصوبات مجمع عمومی سازمان ، و در رابطه با فروش ساختمان الوند ، در تاریخ 94/7/7مرحله اول مزایده فروش این ساختمان در محل دفتر مجمع عمومی سازمان برگزار شد.

 

 به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی دکتر عباس آقازاده رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی اطلاعیه ای را در خصوص مزایده فروش ساختمان الوند صادر کرد .متن این اطلاعیه به شرح ذیل است :

در اجرای مصوبات مجمع عمومی سازمان ، و در رابطه با فروش ساختمان الوند ، در تاریخ 94/7/7 مرحله اول مزایده فروش این ساختمان در محل دفتر مجمع عمومی سازمان برگزار شد. مزایده فروش در مرحله اول به نتیجه نرسید ومقرر شد مرحله دوم مزایده در تاریخ 94/8/5برگزار گردد . بدین منظور در دو نشریه کثیرالانتشار همشهری و اطلاعات آگهی مزایده منتشر و متقاضیان شرکت در مزایده می توانند به امورمالی سازمان مراجعه و اطلاعات لازم را کسب و فرم شرکت در مزایده را دریافت نمایند ،  و تا ظهر روز 94/8/4 نیز جهت پاکت های پیشنهادی خود به سازمان فرصت خواهند داشت . امید است با در نظر گرفتن مصالح عالیه سازمان در مرحله دوم مزایده ، نتیجه مطلوب حاصل و به درخواستهای سازمان های نظام پزشکی شهرستانهای سراسر کشور پاسخ مناسب داده شود .

 

 

دکتر عباس آقازاده

رئیس مجمع عمومی

 

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.