جمعه، 10 فروردین 1403

توجه ویژه نظام پزشکی به تعرفه آزمایشگاههای کشور

توجه ویژه نظام پزشکی به تعرفه آزمایشگاههای کشور
رئیس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: سازمان نظام پزشکی توجه ویژه‌ای به بحث تعرفه مراکز آزمایشگاهی دارد.


به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ؛ علیرضا زالی رئیس سازمان نظام پزشکی کشور در مراسم جشن آزمایشگاه‌های کشور در تالار ابن سینا دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران با اشاره به این که خوشبختانه کشور در حوزه آزمایشگاهی از یک رفتار علمی برخوردار است ، بیان داشت : کشور باید به سمت ارتقای کیفی آزمایشگاه‌ها برود و در همین راستا سازمان نظام پزشکی توجه ویژه‌ای به آزمایشگاهها  دارد زیرا همکاران ما در علوم آزمایشگاهی در خط مقدم ارائه خدمات حوزه سلامت مشغول به فعالیت هستند و با تیم‌های درمانی مشارکت می‌کنند.

 

وی با اشاره به این که آزمایشگاهها با استفاده از فناوری های نوین و روش های مبتنی بر شواهد کار خود را انجام می دهند افزود : آزمایشگاههای کشور باید به روز بوده و توجه ویژه‌ای به رخدادهای علمی و هم تراز با کشورهای توسعه یافته داشته باشند.

وی با اشاره به این که سازمان نظام پزشکی توجه ویژه ای به مبحث تعرفه مراکز آزمایشگاهی دارد ،عنوان کرد: در بحث تعرفه گذاری باید کمیسیون‌های مشترکی بین نظام پزشکی  ، وزارت بهداشت و فعالان آزمایشگاهی تشکیل شود.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور  خاطرنشان کرد :  دستاوردهای به دست آمده  در حوزه علوم آزمایشگاهی کشورحاصل تلاش همکاران ما در این بخش است.
 
انتهای پیام/

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.