جمعه، 10 فروردین 1403

ثبت‌نام آرم طرح ترافیک اعضای سازمان نظام پزشکی آغاز شد

ثبت‌نام آرم طرح ترافیک اعضای سازمان نظام پزشکی آغاز شد

معاون رفاهی و اجتماعی سازمان نظام پزشکی از آغاز ثبت‌نام آرم طرح ترافیک اعضای جامعه پزشکی خبرداد و گفت: متقاضیان از 13 تا 27 دی‌ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی دکتر سعید ساعی معاون رفاهی و اجتماعی سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه ثبت‌نام آرم طرح ترافیک از روز شنبه سيزدهم دی‌ آغاز و تا پایان روز بیست‌وهفتم دی‌ماه ادامه خواهد داشت؛ خاطرنشان کرد: متقاضيان دريافت آرم مي‌توانند با مراجعه به سايت سازمان نظام پزشكي به آدرس www.irimc.org با مطالعه دقيق شرايط اعلام شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و مدارك خود را از طريق پست پيشتاز به دبيرخانه سازمان ارسال نمايند وی همچنین زمان تحویل مدارک متقاضیان به سازمان را تا پنجم بهمن اعلام و اظهار داشت که به پرونده‌هایی که پس از این تاریخ  تحویل سازمان شوند و يا ناقص باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

دكتر ساعي با بيان اينكه ثبت نام افراد متقاضی دلیل بر تعلق گرفتن آرم به آنها نخواهد بود اظهار داشت: با توجه به سهميه محدود سازمان تخصیص سهمیه بر اساس اولویت‌بندی مصوب انجام خواهد گرفت.

معاون رفاهي و اجتماعي سازمان نظام پزشكي با اشاره اینکه بدليل محدوديت زماني امكان تمديد مهلت ثبت نام وجود ندارد از همکاران درخواست کرد تا ثبت‌نام خود را در مهلت مقرر انجام دهند.

معاون رفاهی و اجتماعی سازمان نظام پزشكي با اشاره به مذاکرات و رایزنی های انجام شده با اعضا و  رئیس شورای شهر تهران بیان داشت: در تلاشیم تا بتوانیم سهمیه سازمان را افزایش دهیم البته با توجه به پيش بيني هاي بعمل آمده امسال نيزحدوداً 8000 متقاضی خواهيم داشت كه  قطعاً سهميه درنظر گرفته شده براي  سازمان پاسخگوی نیاز همه متقاضیان نخواهد بود.

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.