پنجشنبه، 9 فروردین 1403

دیدار دکتر زالی با خانواده مرحوم دکتر افشین یدالهی و عیادت از همسر وی

رییس کل سازمان نظام پزشکی ظهر امروز با حضور در منزل پدر دکتر افشین یدالهی فقدان این روانپزشک و شاعر برجسته را به خانواده وی تسلیت گفتند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل سازمان نظام پزشکی دکتر زالی ظهر امروز در معیت خانم دکتر مریم رسولیان رییس انجمن علمی روانپزشکی ایران و دکتر علیرضا ناصری مشاور فرهنگی و هنری سازمان نظام پزشکی با حضور در منزل زنده یاد دکتر افشین یدالهی فقدان این همکار فرهیخته کشورمان را به خانواده وی تسلیت گفتند.

دکتر زالی ضمن ابراز تاسف شدید از این حادثه ناگوار فقدان این همکار عالیقدر و هنرمند فرهیخته کشورمان را ضایعه ای دانستند که نه تنها جامعه پزشکی بلکه جامعه هنری کشورمان را نیز دچار تالم فراوان نمود و خسران ایشان را غیر قابل جبران دانستند.

در این دیدار پدر دکتر افشین یدالهی ضمن تشکر از حضور و پی گیری های دکتر زالی بعد از این سانحه دلخراش اظهار داشت با توجه به فعالیت آن مرحوم در منطقه محروم شهر قدس و بضاعت اندک بیماران آن منطقه خواستار برنامه ریزی های لازم جهت درمان آنان شدند که با نظر مساعد رییس کل سازمان نظام پزشکی و همکاری انجمن علمی روانپزشکی ایران مقرر گردید این کار در اسرع وقت انجام پذیرد تا در روند درمان آنان خللی ایجاد نگردد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.