پنجشنبه، 9 فروردین 1403

حضور مدیرعامل بیمه سلامت ایران در سازمان نظام پزشکی

حضور مدیرعامل بیمه سلامت ایران در سازمان نظام پزشکی
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با حضور در سازمان نظام پزشکی با رئیس کل این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

  به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل سازمان نظام پزشکی، مهندس طاهرموهبتی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران صبح روز چهارشنبه در این سازمان حضور یافته و با دکتر ظفرقندی دیدار و گفتگو کرد.

بنابراین گزارش در این دیدارکه دکتر گل علیزاده نایب رئیس اول شورای عالی نظام پزشکی نیز حضور داشت، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت و رئیس کل سازمان نظام پزشکی، پیرامون مباحث روز حوزه سلامت ، مسائل و مشکلات جامعه پزشکی گفتگو کرده و  برتعامل هرچه بیشتر میان سازمان نظام پزشکی و سازمان بیمه سلامت ایران برای پیشبرد برنامه های حوزه سلامت تاکید کردند.

 

 

گفتنی است در این دیدار طرفین توافق کردند تا تفاهم نامه ای به منظور همکاری بین دو سازمان منعقد گردد، همچنین در مورد بسته خدمات، استانداردهای خدمت ، نسخه و امضای الکترونیک،  تعرفه خدمات پزشکی و پرداخت بدهی های بیمه ای، روش های کنترل هزینه ها در ساختار نظام سلامت، توافق برای پیگیری و حل مصوبه اخیر مجلس در خصوص لایحه بودجه سال 98 مبنی بر 1000ریال به ازاء هر نسخه الکترونیکی از طریق شورای نگهبان و روش های جایگزین را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.