جمعه، 10 فروردین 1403

نامه اعتراض رییس کل سازمان نظام پزشکی به رییس سازمان صدا و سیما

نامه اعتراض رییس کل سازمان نظام پزشکی به رییس سازمان صدا و سیما

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل،دکتر علیرضا زالی رییس کل سازمان نظام پزشکی طی نامه ای مراتب اعتراض خود را به نمایندگی از جامعه پزشکی نسبت به توهین های صورت گرفته در برنامه شوق زندگی که از رسانه ملی پخش می شود اعلام کرد.

متن نامه به شرح زیر می باشد:

جناب آقای مهندس ضرغامی

ریاست محترم سازمان صدا و سیما

سلام علیکم

     احتراماً، همان طور که مطلعید امسال سیاست‌های کلی سلامت توسط مقام معظم رهبری ابلاغ و توجه به این امر توسط مقامات ارشد اجرایی کشور به منصه ظهور درآمده است.

اکنون که احساس رضایت مردم از تلاش و زحمات شبانه روزی و طاقت‌فرسای جامعه پزشکی در اقصی نقاط کشور متجلی است این جامعه خدوم که رکن رکین موفقیت در اجرای برنامه‌های بهداشتی درمانی و مورد وثوق‌ترین گروه مرجع اجتماعی است، توانسته با همه کاستی‌ها و مشکلات متعدد با ایثار و از خودگذشتگی علی‌رغم بسیاری ناملایمات و کج سلیقگی‌ها مثل همیشه حداکثر توش و توان خود را برای ارایه خدمات بهتر بهداشتی درمانی برای مردم عزیزمان به کار گیرد اما باردیگر از سوی جریانات ناآگاه و مغرض با پخش برنامه‌هایی از طریق رسانه ملی با موضوعات سلامت و حتی غیر آن به ویژه برنامه تاسف برانگیز شوق زندگی و طراحی سؤالات سخیف و موهن که غالباً در پی ایجاد یأس و نگرانی در مردم و دلسردی و رنجش در جامعه‌ی پزشکی کشور و صدمه واردکردن به با ارزش‌ترین سرمایه پزشک و بیمار یعنی اعتماد فی‌مابین که مهمترین عامل مؤثر در بهبود بیمار و کیفیت درمان است مورد تعرض واقع شده است. سؤال اساسی این است واقعاً در شرایطی که پزشکان این مرز و بوم در تمامی ساعات شبانه روز در جای جای این خاک پهناور به خدمت‌رسانی به آحاد جامعه و کمک به دولت مشغولند، اهداف تولید و پخش چنین برنامه‌های صرفا اهانت آمیزی چه می‌تواند باشد؟

لازم به ذکر است سازمان نظام پزشکی ادامه این روند و هرگونه تخریب جامعه نجیب پزشکی و همراهی با عناصر کج‌فهم را به شدت محکوم و عواقب هر نوع واکنش اجتماعی را گوشزد می‌نماید.

امید است با اقدام عاجل جنابعالی نسبت به توقف این فرآیند تسریع و  با تأسی به سخنان مقام معظم رهبری با رفع نگرانی‌ها برای همیشه چنین سناریوهایی از رسانه ملی رخت بربندد.

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.