پنجشنبه، 9 فروردین 1403

تسهیل شرایط دریافت مجوز اشتغال در شهر دوم

آخرین جلسه شورای معاونین سازمان نظام پزشکی در سال جاری با حضور رییس و معاونان سازمان در محل دفتر رییس کل برگزار شد.

در این جلسه ابتدا گزارشی از وضعیت مالیاتی اعضا ارایه شد و ریاست کل سازمان جناب آقای دکتر ایرج فاضل در خصوص تماس با مقامات ذیربط در سازمان امور مالیاتی و ادارات وابسته به آن ابراز آمادگی نمودند.

سپس در خصوص تشریفات مربوط به اخذ مجوز اشتغال پزشکان برای شهرستان دوم بحث و تبادل نظر به عمل آمد و به اتفاق آرا تصویب شد که در صورت تکمیل بودن مدارک و اعلام نیاز مقصد و موافقت دانشگاه مربوطه، تشریفات جاری در نظام پزشکی کاهش یافته و نسبت به صدور مجوز در حداقل زمان ممکن اقدام گردد. در این خصوص لزوم طرح درخواست در کمیسیون تبصره 7 مورد بررسی قرار گرفته و ادامه مذاکرات به جلسه بعد موکول شد.

همچنین مقرر شد ساز و کار لازم جهت دسترسی اعضای سازمان به نشانی پست الکترونیک اختصاصی که نشانگر عضویت آنان در سازمان بوده و در مراودات بویژه بین المللی واجد ارزش و اعتبار بالاتری نسبت به نشانی های جاری و مرسوم نظیر یاهو و جی میل باشد، فراهم آید.

ضمنا پیشنهاد شد جهت تکریم اعضای پیشکسوت سازمان، همگام با نهاد های بین المللی تمهیداتی اندیشیده شود. دراین خصوص مقرر شد مراتب توسط معاونت محترم نظارت سازمان پیگیری و در جلسه آتی به سمع و نظر اعضا رسانده شود.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.