جمعه، 10 فروردین 1403

رئیس کل سازمان نظام پزشکی: هدف اصلی طرح تحول سلامت کاهش پرداخت از جیب مردم است/ کاهش و طبقه بندی مالیات جامعه پزشکی

رئیس کل سازمان نظام پزشکی: هدف اصلی طرح تحول سلامت کاهش پرداخت از جیب مردم است/ کاهش و طبقه بندی مالیات جامعه پزشکی
با حضور دکترعلیرضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور و معاونین وی جلسه هم اندیشی هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ، روسای انجمن ها و مسئولین سازمان نظام پزشکی ارومیه 23 آبان در سالن EDC ستاد مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، در این جلسه که با بررسی مشکلات اعضای سازمان و نیز اجرای بخش سوم طرح تحول نظام سلامت برگزار شد، دکتر زالی پس از شنیدن مشکلات پزشکان و پیشنهادهای ارتقای عملکرد سازمان نظام پزشکی گفت: در آینده با اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت، تقویت بخش خصوصی در کنار ارتقای کیفیت خدمات بخش دولتی مورد نظر است ولی هدف اصلی از اجرای طرح تحول نظام سلامت کاهش پرداخت از جیب مردم در راستای سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری است.

 وی با بیان اینکه در جلسه دوم آذر ماه با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی  مسائل و مشکلات مطرح خواهد شد، افزود: جامعه پزشکی می تواند از طریق سامانه مرکزی اینترنتی طرح تحول نظام سلامت مشکلات را مطرح کند.

وی همچنین  در مورد مالیات پزشکان خاطرنشان ساخت: با اقدامات انجام شده پیشنهاد 35 درصدی مالیاتی به 14 درصد ،به تحقق رسیده است و خدمات پزشکی در 8 رده مالیاتی تقسیم شده اند و پیشنهاد می شود بخش خصوصی هم از یارانه دارو و تجهیزات پزشکی بهره مند شوند.

انتهای خبر/

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.