جمعه، 31 فروردین 1403

بیانیه سازمان نظام پزشکی به پاس حضور پرشور مردم در انتخابات

سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران به پاس حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای را صادر کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی متن این بیانیه به شرح زیر است :

ایران اسلامی امروز جشن شور و شعور است و ملت قهرمان پیروز نهایی این جشنواره.

شاغلین حرف پزشکی کشور دوشادوش مردم عزتمدار با احساس وظیفه در این برهه‌ی حساس به پای صندوق‌های رأی آمدند و حماسه‌ای آفریدند به واقع دشمن شکن. این شادی زایدالوصف در ذهن و زبان هر ایرانی نماد هویت ملی و اقتدار کشوری است که در لوای پرچم سه رنگ خویش تمدنی به درازنای تاریخ دارد و شکوه و عظمتش بر بلندای قامت مردانی جان بر کف و زنانی صبور استوار گشته است که برای ایران و ایرانی از هیچ چیز مضایقه نخواهند کرد.

29 اردیبشهت نمایشگاه بزرگی از عظمت ملت ایران بود. مرد و زن، پیر و جوان، شهری و روستایی، با سر انگشتان خویش چون قطره ی خون شهید امنیت و آبادانی ایران را تضمین کردند.

سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران این پیروزی بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران به ویژه جامعه پزشکی کشور تبریک گفته و برای رئیس جمهور منتخب که سلامت را از اولویت‌های برنامه و  وجهه همت خویش قرار داد آرزوی توفیق می‌نماید. دولت یازدهم دستاوردهای بزرگی در عرصه بهداشت و درمان برای ملت به ارمغان آورده است که تعمیق و توسعه آن در دولت دوازدهم نیز به لطف الهی استمرار خواهد یافت.

پشتوانه دکتر حسن روحانی که مستظهر به آرای بالای مردم می‌باشد اکنون همه‌ی ایرانیان هستند و شاغلین حرف پزشکی با تمام توان همچون گذشته در ارتقا سلامت هموطنان فعال و کوشا خواهند بود.

به امید آینده‌ای پرشکوه توام با سلامتی و صحت برای تمام ایرانیان.

 

سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.