جمعه، 10 فروردین 1403

پزشک ایرانی کشتی‌گیر ازبک را نجات داد

با اطلاع رسانی محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، دکتر ملک محمدی با حضور در محل و انجام اقدامات پزشکی و تزریق سرم پتاسیم به درمان این کشتی گیر می پردازد و در نهایت کشتی گیر ازبکستانی پس از چند دقیقه به حالت عادی باز می گردد و خطر از بیخ گوشش می‌گذرد.
نماینده اتحادیه جهانی کشتی از حرکت انسان دوستانه دکتر ملک محمدی در رقابت های جهانی گزینشی المپیک در مغولستان تشکر کرد. به گزارش نظام پزشکی به نقل ازتابناک ورزشی، روز پنج شنبه و در جریان وزن کم کردن کشتی گیران در سونا، فرنگی کار 66 کیلوگرم کشور ازبکستان به دلیل وزن کم کردن زیاد، تعادل خود را از دست داده و زمین می خورد و دچار اسپاسم عضلانی شدید می شود که تلاش پزشک اتحادیه جهانی و دو پزشک مغولستانی حاضر، ثمربخش نبوده و در نهایت با اطلاع رسانی محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، دکتر ملک محمدی با حضور در محل و انجام اقدامات پزشکی و تزریق سرم پتاسیم به درمان این کشتی گیر می پردازد و در نهایت کشتی گیر ازبکستانی پس از چند دقیقه به حالت عادی باز می گردد و خطر از بیخ گوشش می‌گذرد.

این اقدام انسان دوستانه دکتر ملک محمدی باعث شد تا نماینده اتحادیه جهانی و همچنین دکتر تیم ازبکستان از وی تقدیر و تشکر کنند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.