جمعه، 10 فروردین 1403

دکتر سید محمد جزایری رئیس سابق سازمان بهزیستی کل کشور: کارکردن در سازمان بهزیستی از سخت ترین کارهاست

دکتر سید محمد جزایری رئیس سابق سازمان بهزیستی کل کشور:  کارکردن در سازمان بهزیستی از سخت ترین کارهاست
مراسم افطاری سازمان بهزیستی با جامعه پزشکی به همت روابط عمومی سازمان نظام پزشکی و اداره کل بهزیستی استان تهران با حضور نمایندگانی از انجمن های علمی تخصصی و بیمارستان های خصوصی شب گذشته در شیرخوارگاه آمنه برگزار شد.

رئیس سابق سازمان بهزیستی کل کشور با تسلیت به مناسبت ضربت خوردن مولای متقیان و آرزوی توفیق در اجرای لیالی متبارک قدر، گفت: کارکردن در سازمان بهزیستی از سخت ترین کارهاست.

به گزارش خبرنگار نظام پزشکی، دکتر سید محمد جزایری رئیس سابق سازمان بهزیستی کل کشور که شب گذشته در مراسم افطاری سازمان نظام پزشکی و بهزیستی استان تهران سخن می گفت، با اشاره به اینکه کارکردن با انسان سالم، عاقل، بالغ و کامل بسیار مشکل است چه برسد به کارکردن با انسان هایی که از نظر فکری، جسمی، روحی، اجتماعی و خانوادگی معلول هستند، اظهار داشت: هر کس در بهزیستی مدیریت کرده و کار کند، سخت ترین کارها را در مقایسه با سازمان ها و ادارات دیگر انجام داده است.

وی با بیان اینکه در زمان ریاست جمهوری آقای هاشمی بسیاری از سفیران، استانداران و معاونان وزارت خانه ها، جزو مددکاران سازمان بهزیستی شدند، خاطرنشان کرد: در طول خدمتم در سازمان بهزیستی همیشه به همکاران زحمتکشم عنوان می کردم که خدا را شاکر باشید چرا که شغل شما را عبادت قرار داده  است.

جزایری ادامه داد: در عبادات دیگر اجر معنوی و اخروی است اما کار در سازمان بهزیستی، اجر دنیوی را نیز به دنبال دارد هر چند که حقوقی ناچیزی پرداخت می شود.

وی با تاکید بر اینکه باقی اصناف چنین مالیاتی را که پزشکان پرداخت می کنند نمی پردازند، عنوان کرد: از مطیع ترین گروه های طبقاتی در کشور پزشکان هستند که حسابشان با افراد دیگری که با موبایل میلیون ها ریال پول جا به جامی کنند، مشخص است.

رئیس سابق سازمان بهزیستی کل کشور با گلایه ازاینکه چرا به پزشکانی که شغلشان نجات جان انسان ها است، این قدر بی مهری می کنید؟ تصریح کرد: آمار درآمد و حقوق پزشکان حاکی از آن است که تعداد قلیلی در جامعه پزشکی درآمدهای بالا دارند و باقی پزشکان بسیار منصفانه به درمان بیماران می پردازند.

وی در پایان گفت: امیدوارم به حق مولای متقیان، کلیه مشکلات کشور از جمله مشکلات مالیاتی پزشکان و حمایت از سازمان بهزیستی که واقعا نیازمند کمک های بسیاری است، مرتفع شود.

 

گفتنی است در این مراسم انجمن های علمی تخصصی اعم از انجمن اپتومتری ایران، انجمن ارتوپدی ایران، انجمن علمی مامایی ایران، انجمن زنان و زایمان ایران، انجمن پریودنتولوژی ایران، جامعه جراحان، انجمن شنوایی سنجی ایران، انجمن دندان پزشکی ایران، انجمن جراحی پلاستیک  و ترمیمی ایران، انجمن گوش و حلق و بینی ایران، انجمن بیهوشی ایران، انجمن خون و سرطان کودکان ایران، انجمن طب سوزنی ایران، انجمن علوم آزمایشگاهیان بالینی ایران، انجمن فیزیوتراپی ایران  و غیره اعلام آمادگی کردند که در طی همکاری با بهزیستی به درمان رایگان بیماران و مددجویان این مراکز بپردازند.

انتهای پیام/ع

(استفاده از اخبار با ذکر منبع الزامی است)

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.