پنجشنبه، 9 فروردین 1403

پیام رييس مجمع عمومي سازمان نظام پزشكي كشور به جامعه پزشکی

رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی طی پیامی ضمن قدردانی از اعضای جامعه پزشکی تعهد و پیمان خود را در جدیت برای پیگیری مطالبات بر حق اعضای جامعه پزشکی در تمامی رشته ها اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در این پیام آمده است:

 

همكاران ارجمند اعضاي محترم مجمع عمومي سازمان نظام پزشكي كشور

خداي را شاكريم كه توفيق مجدد داد تا به لطف اعتماد همكاران هيات مديره هاي سراسر كشور بار ديگر در خانه و مأمن اصلي جامعه پزشكي پيام رسان وحدت و همدلي باشيم.

ضمن سپاس بيكران از حسن اعتماد شما عزيزان به اينجانب و هيأت رييسه محترم ، تعهد و پيمان مجدد خود را در جديت براي پيگيري مطالبات بر حق همه همكاران در تمام رشته ها و تاثير گذاري در مناسبات درون و برون بخشي سازمان اعلام ميداريم.

عزيزان!

آنچه مسلم است و در مقاطع مختلف هم شاهدش بوده ايم و تجربه كرده ايم ، اعتلاي جامعه پزشكي در گرو مشاركت ، همدلي و تشريك مساعي بوده است.
امروز نياز اصلي ما در سازمان ، تمركز بر مشكلات و استحصال راهكارها از طريق جلب نظر و مشاركت همه همكاران در سراسر كشور است.

مجمع عمومي سازمان به عنوان چكيده و نقطه اتكاء همكاران و هيات مديره ها ، با تركيبي موثر و توانمند كه سراسر دانش و توانايي است ، مي تواند نقش بي بديلي در ارتقاء سلامت جامعه و اثرگذاري در تصميم گيري ها و تصميم سازي هاي كلان كشوري داشته باشد.

اميد كه در اين دوره مجمع فصل نوين و پويايي از فعاليت ها رقم زده شود و بيش از پيش شاهد رشد و بالندگي نظام سلامت كشور باشيم.




دكتر منصور جعفري نمين
رييس مجمع عمومي سازمان نظام پزشكي كشور

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.