پنجشنبه، 30 فروردین 1403

خبرهای خوبی برای بهبود وضعیت دستیاران داریم

 خبرهای خوبی برای بهبود وضعیت دستیاران داریم
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه خبرهای خوبی برای بهبود وضعیت دستیاران داریم، گفت: با موافقت وزیر بهداشت، به منظور بهبود شرایط زندگی فراگیران راهکارهایی برای پرداخت مبتنی بر عملکرد ارائه کردیم که مراحل انجام آن در حال پیگیری است.

دکتر حسین قناعتی در مراسم شانزدهمین جشنواره آموزشی، پژوهشی و بین الملل ضمن بیان این مطلب گفت: تنها چیزی که امروز موجب رنجش خاطر من است، دوری از مجتمع و لحظات خوبی است که اینجا داشتم. شیرین‌ترین، زیباترین و مقدس‌ترین لحظات زمانی است که در بیمارستان امام خمینی(ره) می‌گذرد و در آن کار می‌کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: انسان‌ها نگاه‌های متفاوتی به زندگی دارند، برخی برای کسب قدرت، برخی برای کسب ثروت و عده‌ای دیگر هم برای کسب شهرت تلاش می‌کنند، ولی این که ما بفهمیم هدفمان از زندگی چیست و بر اساس آن زندگی کنیم، مهم است. کسی که کار می‌کند تا نان همسر و فرزندانش را تامین کند هدفش خوب است، ولی می‌توان از آن بالاتر را هم دید؛ این که هر کاری می‌کنیم هدفمان تنها رضای خدا باشد.

وی افزود: شاخص‌ترین انسانی که برای این ویژگی می‌توانم یاد کنم، شهید سلیمانی است. او که در میدان‌های مختلفی حضور یافت، از مردم اربیل عراق، از مسیحی‌ها از یزیدی ها و ... دفاع کرد و جانش را به خطر گذاشت و در نهایت به مقام رفیع شهادت نائل شد. انگیزه او در این مسیر جز رضای خدا نبود و به یقین برای همه ما اسوه و الگوی خوبی است. ما هم سعی کنیم در همه امور خدا را ببینیم، آن وقت همه چیز زیبا می‌شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران در ادامه به سرعت رشد فناوری اطلاعات در جهان اشاره و تصریح کرد: امروز مدل‌های مدیریتی دنیا تغییر کرده است، دیگر فردی به عنوان رئیس وجود ندارد. پیش از این الگوهای مدیریتی عمودی و سلسله مراتبی بود؛ ولی الان مدل‌های مدیریتی نوین مسطح و مشارکتی است. به گونه‌ای که همه افراد باید در مسیر رشد و تعالی سازمان شرکت کنند. ارزش‌ها تحول یافته و در هر حوزه‌ای که نگاه می‌کنیم، ستاره‌های درخشانی می‌یابیم.

دکتر قناعتی با اشاره به گفته یکی از مبدعین روش‌های نوین MRI در کنفرانس رادیولوژی وین، اظهار کرد: مبنای عملکرد بسیاری از تکنولوژی‌های جدید این حوزه برگرفته از دانش اساتید بنام ایرانی نظیر خوارزمی و خیام است که مایه مباهات همه ماست. وقتی به یک خانواده بزرگی تعلق داریم، این بزرگی التزام به همراه دارد و دیگر حق نداریم هر کاری انجام دهیم، باید کارهایمان درخور جایگاه و شأن این خانواده باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، وی با بیان اینکه مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) گنجینه بزرگی است و جواهرات نابی در آن وجود دارد، خاطرنشان کرد: جواهرات این مجموعه مردم فقیر و نیازمندی هستند که به اینجا می‌آیند و نیازمند کمک ما هستند، باید قدر این را بدانیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین با بیان اینکه اخبار خوبی در خصوص بهبود پرداخت‌های دستیاران و فراگیران این دانشگاه داریم، گفت: با موافقت وزیر  بهداشت، به منظور بهبود شرایط زندگی فراگیران راهکارهایی برای پرداخت مبتنی بر عملکرد ارائه کردیم که مراحل انجام آن در حال پیگیری است.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.