جمعه، 10 فروردین 1403

محدودیت‌های جدید کرونایی، خیابان‌های فرانسه را خلوت کرد

  • 27 مهر 1399
  • 14:15
  • جهان
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
محدودیت‌های جدید کرونایی، خیابان‌های فرانسه را خلوت کرد



با اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در فرانسه، خیابان‌های پاریس و چند شهر دیگر در این کشور خالی از جمعیت شدند.


به گزارش شبکه خبری بی بی سی، اعمال محدودیتهای جدید کرونایی در فرانسه موجب شد تا شب گذشته (شنبه)، خیابانهای پاریس و چند شهر دیگر در این کشور خالی از جمعیت شوند.

اعمال محدودیتهای تردد شبانه در فرانسه که مجددا به یکی از کانونهای شیوع کروناویروس در اروپا تبدیل شده با هدف مهار موارد ابتلای جدید به بیماری کووید-۱۹ است. این محدودیتها با شکایت رستوران داران همراه بود چرا که کسب و کار آنان پیش از این نیز و با اعمال محدودیتهای کرونایی در فصل بهار آسیب دیده بود.

همچنین قرار است محدودیتهای جدید کرونایی در ایتالیا اعمال شود چرا که موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در این کشور افزایش پیدا کرده است.

ایتالیا که در موج نخست همه گیری کووید-۱۹ اولین کشور اروپایی بود که به شدت تحت تاثیر شیوع این بیماری قرار گرفته بود، روز گذشته رکورد جدیدی از تعداد مبتلایان طی یک روز را ثبت کرد.

قرار است نخست وزیر ایتالیا محدودیتهای جدید در نظر گرفته شده را امروز (یکشنبه) اعلام کند.

بنابر اعلام رسانه های محلی این قوانین جدید فعالیتهای غیر ضروری همچون فعالیت باشگاه ها، استخرها و مسابقات آماتور ورزشی را شامل می‌شود.

به گزارش شبکه خبری بی بی سی، در فرانسه حدود ۲۰ میلیون نفر از ساکنان چند شهر با محدودیتهای یک ماهه روبرو هستند که از ساعت ۲۱ تا شش صبح اعمال می شود. به گفته امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه این محدودیتها برای جلوگیری از وارد آمدن فشار بیشتر بر نظام سلامت ضروری است. هرچند بسیاری در مورد تاثیر این محدودیتها بر کسب و کارها نگران هستند.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.