جمعه، 31 فروردین 1403

انفجار مخزن گاز در شرق تهران تلفات جانی نداشت

انفجار مخزن گاز در شرق تهران تلفات جانی نداشت
تهران- ایرنا- امیر سرتیپ دوم داود عبدی مدیر کل روابط عمومی وزارت دفاع گفت: انفجار مخزن گاز در منطقه عمومی پارچین تهران عامل رویت نور شدید در شرق تهران بود که خوشبختانه تلفات جانی دربر نداشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، امیر عبدی بامداد جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:‌ پس از انفجار این مخزن گاز همکاران ما در محل مستقر و در حال بررسی دقیق تر موضوع هستند.

وی تصریح کرد:‌ همچنین آتش حاصل از این انفجار با حضور عوامل آتش نشانی و اطفاء حریق، کنترل و مهار شد.

***به کانال سازمان نظام پزشکی بپیوندید

سرتیپ دوم عبدی گفت:‌ اطلاعات تکمیلی درخصوص این انفجار متعاقبا از سوی مراجع ذیصلاح اعلام می‌شود.

به گزارش بامداد جمعه خبرنگار ایرنا، از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز فیلمی که به گفته منتشر کنندگان آن در فضای مجازی از شرق تهران ثبت شده و  در آن نور عجیب نارنجی‌رنگ همراه با صدای مهیب آسمان را شبیه به غروب خورشید روشن کرده در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

armin شنبه, 07 تیر,1399 10:45
معمولا این تیپ اخبار را که مشمول رویدادهای آنی است خبرگزاری ها پوشش می دهند. گویا روابط عمومی نظام پزشکی تغییر رویکرد ماهوی داشته یا احیانا مجوز تاسیس خبرگزاری گرفته و یا سرویس حوادث راه اندازی کرده. یعنی ما انقدر کمبود خبر در حوزه پزشکی داریم که از این دست ارتباط بی ربط منتشر کنیم؟
===
پاسخ از دکتر کرمانپور:
با سلام و ضمن تشکر از شما دوست گرامی که سایت را رصد نموده اید.
نشت گاز یک اتفاق مهم در کلانشهر تهران بوده است و پوشش این خبر از سوی سایت سازمان نظام پزشکی به منظور آمادگی سیستم بهداشت و درمان بود زیرا این امکان وجود داشت که آسیب های جدی به افراد وارد شده باشد و به دنبال آن شاهد افزایش رجوع به مراکز درمانی باشیم.
نکته دوم این که برخی از اخبار به این علت در سایت سازمان درج می شود که جامعه پزشکی و همکاران محترم به علت ضیق وقت نمی توانند به خبرگزاری ها مراجعه نموده و اخبار را رصد کنند لذا با مراجعه به سایت سازمان سریعتر اخبار را دریافت می کنند.
و نکته آخر این که از شما دوست گرامی خواستار این هستیم که نمونه های بیشتری ازآنچه که در نظر خود عنوان نمودید برای ما مثال بزنید.
با سپاس مجدد از شما