پنجشنبه، 9 فروردین 1403

اعلام آمادگی عمان برای همکاری همه جانبه با فدراسیون پزشکی ورزشی ایران

اعلام آمادگی عمان برای همکاری همه جانبه با فدراسیون پزشکی ورزشی ایران

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی عمان در دیدار با عضو هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران خواستار امضای تفاهم نامه همکاری دوجانبه شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر سعید کاظمی، عضو هیات رییسه فدراسیون پزشکی ورزشی که به عمان سفر کرده بود، ضمن بازدید از کمیته ملی المپیک و فدراسیون پزشکی ورزشی این کشور، در جلسه ای با حضور دکتر محمود الجفیلی و دیگر مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی عمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این جلسه، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی عمان خواستار عقد تفاهم نامه همکاری با فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران شد. دکتر الجفیلی ضمن تاکید بر توانمندی علمی و اجرایی فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران، آمادگی عمان را به همکاری در حوزه های آموزش و پژوهش، درمان ورزشکاران آسیب دیده، توانبخشی و بازتوانی، روانشناسی، تغذیه و مبارزه دوپینگ با ایران اعلام کرد.

در این نشست دکتر کاظمی ضمن برشمردن توانمندی های فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ جمهوری اسلامی ایران، نحوه پوشش فراگیر کمیته خدمات درمانی، فعالیت های در خور و شایسته کمیته آموزش، توانبخشی، روانشناسی و تغذیه را تشریح کرد و ساختار بسیار توانمند و چابک هیات های پزشکی ورزشی استانی را توضیح داد.

دکتر کاظمی ضمن دعوت از رئیس و اعضاء فدراسیون پزشکی ورزشی عمان برای بازدید از فدراسیون پزشکی ورزشی  و مراکز تابعه، آمادگی کشورمان را برای امضای تفاهم نامه همکاری و آغاز فعالیت های مشترک کرد.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.